Hyuna Pov:
Nem tudom mikor sikerül elaludnunk, vagyis inkább beütött a pia és elájultunk. A földön ébredtem rettenetes fejfájással. Fel akartam kelni, de két erős kar nem engedte. Hátra pillantottam és egy aranyosan alvó Kookiet pillantottam meg. Nem volt szívem felkelteni így visszafeküdtem. A többiek még nyugisan aludtak. Yun és YoonGi milyen meglepő elfoglalták a kanapét. TaeTae az asztalon feküdt egy boros üveget szorongatva. RapMon és Jin egymásba gabalyodva az egyik sarokban. Hm érdekes... . De J-Hopeot nem látom sehol. Gondolkozásomból egy mocorgó JungKook ébresztett fel.
- Mmm- nyöszörgött és hozzám bújt amit csak egy pirulással díjaztam. Olyan finom az illata.. Elengedve magam csak szimplán élveztem a közelségét.
- Jézus- suttogta Yun mire oda kaptam a tekintetem
- Mi a baj?- néztem rá kérdőn
- Mi történt este?- fogta a fejét.
- Ha én azt tudnám- ráztam meg buksim óvatosan.
- Hol van Hopi?- tette fel következő kérdést de erre is csak apró fejrázást kapott.
- Am..-halottam meg Kookie édes reggeli rekedtes hangját.
belenéztem a szemeibe és pirulva elnéztem csillogó íriszeiből.
- Kook te emlékszel valamire?- kérdezte meg őt is Yun.
- Arra, hogy Tae vetkőzni akart neked neked meg YoonGi- mondta el azokat a dolgokat amikre ő emlékezett.
- Na ez cool- fogta a fejét Yun mire belőlem egy kínos és halk nevetés tört fel.
Lassan mindenki ébredezni kezdett és mindenkinek fájt a feje.
- Mit ittunk mi?- nézte álmos szemekkel a kezében tartott üveget Tae.
- Gőzöm sincs, de tuti valamit össze ittatok, de mint látom nem hányt senki- állt fel Jin aki viszonylag jól volt.
- De várjatok..- állt fel Jimin. -Hol van J-Hope?
- Nem tudjuk- vontam meg a vállam.
- Majd előkerül. Most rendrakás- utasított minket Jin
- Haver, te nem vagy fáradt?- állt fel Tae az asztalról.
- De igen, de tudom, hogy ha most nem takarítunk rám maradna az egész mert ma Yun és YoonGi lelép ti meg.. Na igen- hadarta el egyszuszra és elkezdte kidobálni a szemetet.
Vele együtt kászálódtunk fel és szedtük össze az eldobált sörös üvegeket, az eldobált párnákat vissza raktuk a helyére és feltakarítottuk az alkoholtól csúszós, ragadós padlót.
- Végre- dőltünk el fáradtan.
- Soha többé nem iszok- jelentette ki Tae es Jimin.
- Perszee- nevettünk egyszerre.
- Nyaaa~- jött ki a fürdőből egy nyügös J-Hope.
- Te ember. Te hol voltál?- kérdezte Kook.
- A kádban aludtam- fogta a hátát.
- Te nagyon idióta- csapta fejbe magát a Leader.
- Most miért?- vonta fel a szemöldökét mire csak legyintettünk.
- Aranyom nekünm menni kell pakolni- fogta meh YoonGi szerelme kezét és felhúzta az emeletre.
- Azt hiszem en megyek- álltam fel, de Kook a kezemnék fogva rántott vissza az ölébe.
- Ne menj még- nézett rám cukin mire pirulva néztem el a szemeiből.
- Ha nem zavarok...
- Te sosem zavarsz- simított arcomra.
- Ya, még egy turbékoló galamb pár. Jimin elhanyagolva érzem magam- nyavogott Tae és a kijelentésére Jimin szemöldöke az égbe szökött.
- Mi a franc bajod van?- kérdezte szokatlanul magas hangon.
- Hát te úgy is meleg vagy. Mutatsd meg milyen egy fiúval- ült Tae Jimin ölébe.
- Na száltál le rólam- lökte ki hisztérikusan ChimChim az öléből.
- De miért?- szomordott el Tae maci.
- Mert nekem van valakim...
- Hoppá- lepődött meg Kookie.
- Ki az?- futott le az emeletről Yun mintha erre várt volna.
- Chen...- suttogta pirultan.
- Tudtaaam!- ordította Jin és Yun egyszerre és össze pacsiztak.
- De ezt honnan?- értetlenkedett Jimin
- Hááát...- néztek egymásra a két jó madár
Sziasztook! Ez a rész kicsit eseménytelen lett, de a következőt próbálom jobbra. Hamarosan jövök!
Sziasztook!!