No Pain No Gain~ 21.rész

200 24 8
                                    

   - Hogy érted, hogy elment?- kerekedett ki a szemem.
- Úgy, hogy nem vette fel a telefont és a szülei mondták, hogy elutazott nem tudják meddig- zokogott.
- De vissza fog jönni- bíztattam.
- Nem fog. Vagyis miattam nem. Ezt hagyta- adott egy lapot amit bár félve, de elolvastam:

                  " Sam én annyit szeretnék mondani, hogy sajnálom. Sajnálom, hogy anynyi idő rám pazaroltál. Én nem szerelemből voltam veled. Remélem megbocsátassz valamikor. Engem többet nem fogsz látni. Örülök, hogy megismerhettelek.

Könnyezve olvastam a sorokat.
- Ribanc vagyok- motyogtam a lapnak.
- Igen- mondta a nővérem és kaptam még egy pofont amit meg is érdemeltem.
- Sajnálom Sam- néztem fel rá esdekelve.
- Azt hiszed megbocsátok? Bárcsak ne lenne testvérem- mondta a szemembe a bántó szavakat és kiment. Teljesen lesokkolva néztem utána.

- Aranyom Nyugi- kapott el az össze esés szélén YoonGi és magához ölelt. Na akkor szállt el az utolsó tartásom is. Zokogtam, csapkodtam, Jimint szidtam és ordítoztam. YoonGi nem nahyon tudott velem mit csinálni csak nézni az ideg össze roppanásom. Egy emberre volt szükségem, de azonnal és az Jimin volt. Nem érdekel hol van csak legyen most itt mellettem és nyugtasson meg.
Felhívtam de kinyomta. Tovább próbálkoztam míg meg nem szánt és fel nem vette.

- Igen?- szólt a másik oldalról hanyagul. Nekem akkor lett elegem.
- MI A FASZT KÉPZELSZ MAGADRÓL?! AZT HITTED, HOGY HA EGY KURVA LEVÉLBEN SZAKÍTASSZ SAMMEL JOBB LESZ? HÁT KIBASZOTTUL NEM LETT JOBB! UTÁL ENGEM ÉS AZT KÍVÁNTA BÁRCSAK NE LENNE TESÓJA! ÉRTED EZT?! ELVESZTETTEM A NŐVÉREM AZÉRT MERT TE MENEKÜLSZ A PROBLÉMA ELŐL!- kiabáltam teli torokból.
- Neked is szia Yun. Ah köszi kérdést jól vagyok. És te?- gúnyolódott.

- NE POFÁTLANKODJ HANEM GYERE VISSZA!
- Nem megyek. Jó nekem itt is. Nem akarom nézni, ahogy nap mint nap YoonGival a suliban majd le nyelitek egymást.
- Jimin de hiányzol. Azt akarom, hogy mellettem legyél- fogtam vissza a hangom.
- Nem megyek. Sajnálom Yun.
- Te is elhagysz mint Chen?
- Ugyan ott vagyunk- vallotta be én pedig kaptam az alkalmon.
- Hol vagytok? Most azonnal elmondjátok vagy letépem a tökeiteket- pattantam fel az ágyról.

- Elmondjuk, de nem megyünk haza. Értve?- hallottam egy rég nem látott ismerős hangját.
- Igen értve. Na mond már!- sietettem őket.
- Mondj YoonGinak annyit hogy nyár és tudni fogja- közölte velem Jimin.
- Most ez komoly?- vontam fel a szemöldököm.
- Igen na menj. Mi itt leszünk. Szia- köszöntek el én pedig már értetlenül néztem a telefonom.
- YoonGi- néztem az asztalomnál ülő fiúra.
- Mondjad Aranyom- fordult
felém.

- Nyár- és mintha varázs szó lett volna felpettant és elkezdett húzni az otthona felé.
- Hali. Hát ti?- nézett ránk TaeHyung. Ő tényleg mindig itt van?
- Nyár- mondot ennyit YoonGi és V fel is pattant és máe kocsiba is szállt amit YoonGi vezetett.
- Mióta van Jogsid?- nézek rá furán.

- Rég. Sok dolgot nem tudsz rólam- villantotta ki hófehér fogait majd felcsavarta a rádiót max hangerőre és a jobbnál jobb kpop dalokat üvöltöttük egyszerre mind hárman. Így telt az út egészen...

- Daegu?- néztem furan páromra.
- Majd megtudsz mindent- parkolt le egy ház előtt.
- Ez mi?- néztem a házat.
- Túl sokat kérdezel Aranyom- utánozta TaeHyung YoonGit és kinyitotta az ajtót. Bementünk a nappaliba és az a kép fogadott, hogy Chen és Jimin csókolózot... WTF??!...

                    
Aki nem bírja a YAOI tartalmat attól bocsánatot kérek. Mostantól lesz benne, de nem nagyon durván csak elviselhető szinten 😅. Mai nap valószínüleg nem lesz több rész csak sok tesztes dolog 😏😅
Eberek elértem a 400+ olvasót amit nagyon köszönök 😘 nem rég volt 300 most meg már 400+. Nagyon szépen köszönöm aki rendszeresen olvassa a hülyeségeimet ( FuchidaReika0 xD). További szép estét és jó keszülést mert holnao hetfő 😨😱 ❤😍

No Pain No Gain [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora