TaeHyung.x.Kim
Kim Pov:
Furcsa volt egyedül lakni. Hyuna elköltözött JungKookal én pedig egyedül maradtam ebbe a nagy házban.
Vagyis majdnem egyedül.- Na Kim menjünk el kávézni- kérlelt Tae reggeli közben.
Ugyan nem lakik velem, de teljesen az életem része lett. Vele kezdem a napot és vele zárom. Szegény a tesóm esküvője óta próbálkozik. Igazából nagyon aranyos fiú és az esetem is de nem vagyok könnyen kapható és azért szenvedjen egy kicsit. De hiába vagyok vele néha rideg akkor sem tántorodik el. Kitartó fiú az biztos.- Jó- csináltam neki is reggelit.
- Köszi te vagy a legjobb- puszilt meg és leült enni.
Pirulva és mosolyogva ettem tovább. Miután befejeztünk megvárta míg átöltözök és már sétálva szeltük a Szüuli utcákat.
- Melyik a kedvenc virágod?- kérdezte kíváncsian.
- Tulipán- gondolkoztam el.
Hirtelen előre szaladt és eltűnt a tömegben. Hát ez meg? Lábujjhegyre állva próbáltam a tömegbe megtalálni.
Nem volt nehéz dolgom. A piros hajkoronáját még a vak is látná.Nem sokára vissza is tért egy csokor tulipánnal.
- Tessék- nyújtotta felém.
- Aww ez nagyon aranyos- kuncogtam és elfogadtam. - Gyönyörű
- Akár csak te- simította meg az arcom aminek köverkeztében enyhén piros lettem.
- Kö-Köszönöm- dadogtam és tovább mentünk. Halvány mosollyal az arcomon szorongattam a virágokat. Olyan édes.
Beültünk egy kávézóba ahol egy egyszerű tejes kávé mellett döntöttünk.
Csendben üldögéltünk majd rezgett a telefonom" Ya Kim! Ne húzzátok tovább egymás idegeit! Kapd le és kész!
Egyébkén..hétvégén tali és ha nem kézenfogva jössztök nagyon ideges leszek
Puszi legjobb unokahúgica :* "- Kim...szerinted én milyen vagyok?- fordult felém TaeTae kíváncsian.
- Hát nem is tudom. Nagyon vicces és aranyos vagy. De tudsz komoly is lenni. Hatalmas szíved van amiben sok dolgo el fér...- gondolkoztam tovább de közbe vágott.
- A szívemben csak egy valaminek van helye- tette kezét az enyémekre.
- M-Minek?- dadogtam nagy szemekkel nézve rá.
- Az irántad érzett szerelmemnek- suttogta és vadul csókolva kapott ajkaim felé.
Bizonyított. Számomra legalábbis nagyon sokat.
Percekig tartó csókolózás után mosolyogva vállt el tőlem de homlokát az egyémnek támasztotta.- Szeretlek jagiya
- Imádlak Oppa
Hamarisan folytatás!😉☺😜😙
KAMU SEDANG MEMBACA
No Pain No Gain [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarEgy apró Fanfiction a kedvencemmel.