2.ÉVED/ 2. RÉSZ

187 21 6
                                    

   Idegesen kopogtam az ajtaján. Nem kellett sokat várnom. Széttúrt hajjal és kialvatlan szemekkel nyitott ajtó amin finoman szólva beráncigált és leültetett a kanapéra.

- Elmondod magadtól vagy kérdezzek?- nézzem végig félig szinte élettelen lényén.
- Idol lettem- mondta ki, de valahogy sejtettem, hogy nem ennyi lesz.
- Ez nagyon jó. Melyik cégnél? Milyen posztban vagy? Mi a bada neve?- ugrottam rá a témára.

- Az SM-nél. Főénkes vagyok és a banda neve EXO- mondta a kérdésekre a választ.
- Hányan vagytok?- kérdeztem újra.
- Tízenketten, de... Én megcsaltam Jimint- mondta ki és a fejét a kezébe temette.
Lefagyva néztem rá.

- Hogy mi?- kérdeztem vissza hátha rosszul hallottam.
- Megcsaltam Jimint az egyik csapat társammal. Lefeküdtem vele- vallotta be az igazságot.
- Nyugodt vagyok- vettem egy mély levegőt, de a feltörekvő érzéseimet nem tudtam visszafogni.

- TE MEGCSALTAD A SRÁCOT AKI MINDENÉT ODA ADTA VOLNA NEKED?! TUDOD MILYEN SZAR ÉRZÉS MIKOR MEGCSALNAK?! HOGY FOGOD NEKI ELMONDANI?! REMÉLEM MÁR AZON GONDOLKOZOL HOGY KÖNYÖRÖGÖD VISSZA MAGAD- ordítoztam vele torkom szakattából és majdnem fel is pofoztam de könnyeket láttam megcsillanni szomorú szemeibe így a kezen félúton megállt.

- Miért tetted?- kérdeztem sokkal nyugodtabban.
- Nem önszántamból. Bedrogoztattak és olyan voltan mint aki részeg, de ő sem ellenkezett- akarta nagát kimagyarázni.
- Mi a neve?
- Minseok.
- Van köztetek valami?- kérdeztem rá.

- Ami azt illeti mikor lefeküdtünk utána azt mondta hogy annyira örül annak hogy mi JÁRUNK. Nekem meg nem volt szívem neki azt mondani hogy van valakim. Olyan boldognak látszott- hajtotta le csalódottan a fejét. Majdnem megint kiabáltam.

- Kit szeretsz. Minseok vagy Jimin?- tettem fel az eldöntendő kérdést.
- Természetesen Jimint, de ezek után hogy nézzek a szemébe?- kérdezte hisztérikusan.

- Először megmondod Minseoknak, hogy nem akarsz semmi mert van barátod majd elmondod Jiminnek, hogy mitörtént és imádkozol, hogy ne dobjon ki- mutattam az ajtó felé.

- Jó. Segítessz?- nézett rám kérlelően.
- Persze. Bemutatsz a csapat társaidnak?
- Menjünk. Amúgy is az ügynöségen találkozunk, mert megbeszélés lesz- állt fel majd a  kocsikulcsot megfogva mentünk az SM-hez.

- Wow- néztem a hatalmas épületet.
- Gyere Hercegnő- vett fel egy napszemüveget és bementünk. Köszönt a recepciós lánynak aki pirulva intett vissza.
- Casanova- horkantottam
- Baby kérlek. Ennek nehéz ellen állni- vette le a napszemüveget és ezer wattos mosolyt villantva rám kacsintott

- Jajj Chennie amnyira szeretle- játszottam a hatalmas fant.
- Tudom Hercegnő- puszilt meg mire kitört belőlem a nevetés.
- Khm...- köszörülte meg a torkát egy szőke srác hatalmas barna szemekkel.
- Ya szia Lu- intett Chen. Én zavartan álltam.

- Szia Chen- mosolygott féloldalasan az Őzike.
- Ő itt a legfontosabb ember az eletemben Yun- mutatott be Luhannak Chen.
- Oh, örülök a találkozásnak- mosolygott édesen.

- Szint úgy- viszonoztam a gesztusát.
- Te is jössz a megbeszélésre?- mutatott egy ajtóra amire rávolt írva hogy EXO.
- Hát nem tudom. Én csak titeket akarlak megismerni- mosolyogtam zavatan.

- Na akkor gyere- ragadta meg a kezem és behúzott a tetembe.
10 kíváncsu szempér szegeződött rám de csak egy szólalt meg es csak ő jött oda.
- Szia- mért végig mosolyogva. Akaratlanulnis elpirultam ami tetszett neki.
- Yun vagyok- motyogtam zavartan
- Én pedig...

Sziasztok! Itt a megígért mai második és lehet ismétlem LEHET hogy lesz harmadik is 😏
Addig is sziasztok!
Yehet

No Pain No Gain [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora