Arkamdaki sırada oturmuş gölgesi vuruyordu beyaz sayfanın üstüne. İsminin baş harflerini yazdıktan sonra başladım kısaca yazmaya. Yüreğimin uzun ve bitmeyecek olan hikayesini kısa bir dörtlükte yansıtmıştım.
(G)eçmişte sen Gelmişte sen
(A)nıların hepsi sen
(M)asallar misali
(Z)amanın hepsinde sen
(E)ski ve yeni demedenCesaretsizce davranışlar sergileyen yüreğimin bu şekilde dile getirmesi bile mutlu etmişti beni. Tabi Gamzeyi de.
Cesaretlikten bahsetmişken gördüm ki Gamzede almış payını.
Ben dile getirmekte eksik kalmıştım. Oysa dilimden dökülüp kaçan gerçeklerimin. Kendisini mutlu ettiğini dile getirmekte eksik kalmıştı.İlk tepkiyi ve yorumu ondan beklerken Kübra konuşmuştu.
" Wowww wowww wowww süper olmuş.
Çok ciddiyim sevgili olsaydınız ancak bu kadar güzel olmasını beklerdim. "Kübra daha çok Nehirin bana yakınlığını görmüş. Farklı şeyler hissettiğini düşünerek böyle yorum yapmıştı.
Kız milleti değilmi sanki biri birine laf dokundururda , ötekisi mahsumca dururmu hiç." Kübra çok haklı Buğra süper olmuş.
Tebrik ederim. Sevgilin olsa bu kadar sevinebilirdi.
Gamzeyi çok mutlu ettin. "Erkek milletinin yenilgiyi göze alıp içinde bulunmak istemediği tek savaş tipiydi. Kız milletinin birbirini laf dalaşında boğmak istemesi.
Gamzeye baktığımda sanki onları duymamış gibi gülümsüyordu. Zaten pekte gerek yoktu aslında. Kübra çoktan kalkan olmuştu ona.Gamzenin gülüşüyle günü bitirmiştim. Gece olmuş uğrayan hayallerime selam veriyordum. Göz kırpan yıldızlar vardı bu gece. Gökyüzü her zamankinden daha mavi görünüyordu gözlerime.
Anlamadığım bir sıkıntı vardı içimde. Bu güzelim geceye rağmen. Rüzgar esiyordu esiyordu ama hüznün sesini işitiyordu yüreğim. Fırtına yaklaşıyordu. Mutsuzluk beni hapsetmiş gibiydi.Hayallerimden oluşan kalabalığın haykırışlarını duyduğum geceydi. Gökyüzünün bile haberi yok gibiydi. Oysaki dönüp baksam geçmişime. Ne zamanki kötü hisler sarsa yüreğimi gökyüzü karanlık bulutlara esir olurdu. Yıldızlar kaybolup giderdi. Hatta görünmek için intihar edenler bile görünmezdi. Kaydıkları karanlıkta yok olup giderlerdi.
Gamzeye bu kadar yakınken. Hüzün nasıl cesaret edip gelebilirdiki yüreğime. Sebebini bulamadığım can sıkıntısını düşünürken. Mesaj gelmişti Nehirden.
" Merhaba iyi geceler Buğra.
Rahatsız olmazsan ricada bulunabilir miyim. "" Merhaba iyi geceler. Tabiki dinliyorum Nehir. "
" Öncelikle sınıfta Gamze ile ilgili söylediğimden dolayı özür dilerim. Ricama gelince. Şiir okumayı çok seviyorum ve şiirlerini okuma şansı tanırsan mutlu olurum.
Kayıtlı varsa atabilir misin. Tabi sakıncası yoksa. "Nehirin attığı mesajı okumakla birlikte sebebini bulamadığım huzursuzluğun cevabını bulmuştum.
Aklımdan direk yok cevabını gönderip susmak gelmişti. Fakat Yusuf telefondaki şiirlerden haberdar olduğu için yok diyemedim Nehire.
Kendi aralarında konuşmuş olmalarını düşününce. Yalancı konumuna düşmek istemedim. Ayrıca onu kırmak ve üzmek istemedim." Sakıncası yok Nehir atabilirim.
Fakat özür konusunu Gamzeyle konuşursan sevinirim. Beni değil onu zan altında bıraktın. "" Tamam Buğra önemli değil. Gamze dende dilerim. Şiirlerini bekliyorum bak. Teşekkür ederim şimdiden kırmadığın için.
İyi geceler ... "" Anlayışın için teşekkür ederim.
İyi geceler. "Sevmek bazen iyi bazense kötü oluyor. Aslında sevmek her zaman çok güzel ama bazen taraf seçiyor işte. Şuan düştüğüm durum, anlattığım şeylerin özeti belkide.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahiretliğim
RomanceSizce ? Aşk mı daha değerli yoksa dostluk mu ? Siz hangisini ebediyen yaşamak isterdiniz... Buğra, bu konuda şanslı doğmuş nadir insanlardandı. Aşkında dostluğunda en güzelinden yaşanması nasip kılınmış bir yüreğe sahipti... Gamze, duyguların en güz...