Sevmek Ne Garip Şeymiş Öyle

108 63 19
                                    

Toprağa basmış gibiydi ayaklarım. Bütün buzlar erimiş , huzurun yaktığı bir mumdu yüreğim. Gözlerimin onsuzluğa döktüğü gözyaşlarına selamı vardı. Tenime sürülen bu huzurdan nasip olacak mıydı sonsuzluğa. Hayallerim kokacak mıydı bu huzurdan sonsuza dek.

Herkesin kilitlendiği ikimizdik. İkimizin kilitlendiği ise hayal ettiğimiz gelecekti. Tenime sürülen huzurun kokusunu ciğerlerime çekerken ordan ayrılmış parka doğru giderken herkesin gerisinde kalmıştım. Önümde yavaş adımlarla ilerleyen geleceğime bakıyordum.
Sınıftan bir arkadaş vardı. Herkese eşit mesafede herkese dostça yaklaşan. Nehirin kardeş gibi sevdiği Irmak.

Akıllı ve zeki bir kızdı. Kimsenin görmediği belkide görmek istemediği gerçeği dile getirmişti. Yanıma yaklaşmış küçük bir sohbet etmiştik.

" Buğra, Nehiri seviyor musun ? "

" Karşıdan bakınca nasıl gözüküyor. "

" Karşıdan bakınca değilde gözlerine bakınca yüreğini kaptırdığın insanın bu ortamda olduğu çok belli oluyor. "

" Peki gözlerime baktığında ne cevap veriyor. "

" Lütfen lafı dolandırmadan cevap verir misin Buğra. O kız Nehir mi ? "

" Cevabını bildiğin soruları hep sorar mısın insanlara Irmak "

" Sadece düşündüğümün ne derecede doğru olduğunu görmek istedim. Biliyordum Nehir olmadığını. "

" Evet Nehir değil Irmak.
Nehir olma olasılığı yok bile. "

" Kızı çok üzüyorsun Buğra. Biliyorum aslında seninde yapacağın birşey yok ama bence şuan çek kenara söyle. Gerekirse herkesin içinde bağıra bağıra ama buna bir son verin artık. "

" Başlangıcı olmayan , başlamamış birşeye son verme çabasına giremem. "

" Peki siz bilirsiniz Buğra.
Peki bir sorum daha var. Nehir değil tamam onu anladık ama gerçek kişi şuan içimizden biri değil mi ? "

" Zeka oyunlarını seviyorsun sanırım. İçimizden olduğunu ve kim olduğunu biliyorsun. Bildiğin şeyleri sormanın ısrarı neden Irmak. "

" İnsanlar anlamamazlıktanmı geliyor. Yoksa gerçekten göremeyecek kadar körlermi bilmiyorum ama çok belli ediyorsun. Gözlerini Gamzeden alamıyorsun Buğra. "

" Yüreğimi benden almış birinden gözlerimi nasıl alabilirim ki Irmak. "

" Yanlış yapıyorsun Buğra.
Onunda haberi varsa yanlış yapıyorsunuz. Sakın denemeyin. "

" Yanlış yaptık evet en başından yanlış yaptık. Bugüne bugünlere kadar bekletmekle yanlış yaptık Irmak. "

" Buğra ne dediğinin farkında değilsin sen. "

" Farkında olduğum şeyleri zamanında dile getiremedim ondandır belki. "

" Bana bir zararı yok siz bilirsiniz ama yanlış bir karar vermeyin. "

" Yanlış gördüğün tarafı ne Irmak.
Ne yaptık kime ne dedik. "

" Buradaki herkesin Nehirle ikinize nasıl baktığı , nasıl bildiği ortada Buğra.
Gamzeyle bir şeylere kalkışman herkesin gözünde sizi küçük düşürür. En büyük zararıda Gamze görecektir emin ol. "

" Neden Irmak neden böyle düşünüyorsun. Neden böyle olsun ki. "

" Sonuçta onlar arkadaş. Paylaştıkları birşeyler var. Gamzeyi ona ihanet etmiş gibi görürler. "

Ahiretliğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin