Erkeklerde Ağlar

46 21 1
                                    

Muhammet merak etmiş sormuştu..

" Algın çok merak ediyorum. Elindeki şu satırlar ne anlatıyor ki sana böylesine sıkı tutuyorsun. Kaçmalarındanmı korkuyorsun yoksa..

Korkma rüzgar alıp gitsede bırakmam peşine düşer giderim.. "

" Tabiki gideceksin odun çünkü meraktan ölürüm okuyamasam.. "

" Ee söylemeyecek misin ?

Paylaşmak istemiyor musun ? "

" Hayır tabikide paylaşmak isterim.
Sende bulduğum şeyleri anlatıyorlar bana. Yada senin bana verdiklerini diyelim.. "

" Nasıl yani.. "

" Mutluluğu , huzuru , sevmeyi anlatıyor bunlar.. "

" Bende dinlemek istiyorum kendi sesinden.. "

" Olur anlatırım. Ama şimdiden bilmeni istiyorum başa sarmam bak. Kaldığım yerden devam ederim olurmu.. "

" Olur razıyım buna. Zaten dediğin şeyleri anlatıyorsa nerden başladığının bir önemi olmaz.. "

" Aynen öyle işte bana böyle gel haha. "

" Başlayacak mısın ? Bugün "

" Gıcıklaşma ya. Tamam kaldığım yerden devam ediyorum.. "

" Gelincik çiçeklerimizi yağmuramı tutmak istiyorsun yüreğimin efendisi. O zaman uzun uzun bak gözlerime. Sen baktıkça yanaklarımda belirginleşen çukurlarda saklı duran yağmur tanecikleri kavuşur gelincik çiçeklerimizle.. "

Meraklı bilinen Algındı ama sanırım Muhammedin ondan eksik yanı yoktu..

" Algın o kadar çiçek varken neden gelincik çiçeklerini seçmişki şair.. "

" Bir sürü nedeni vardır bana sorarsan. Belkide tek bir sebebi vardır şairde bilemem.. "

" Sence ne olabilir ki.. "

" Bence hassas olmasıdır. Nadir ve kırılgan olmasıdır. Gelincik çiçekleri birbirinden uzak düştükçe solmaya başlar. Belkide onu dile getirmeye çalışıyor şair. Sevdiğinden uzak düştükçe solduğunu dile getiriyordur. Kimbilir belkide bu yüzden karıştırdı hayallerine. Hayallerinde bile haykırıyor sevdiğine..

' Senden uzak düştükçe soluyorum. '

Diye. "

" Anladım güzelmiş. Devamını okusana.."

" Peki ama bu sefer soru sorma bak. Bittiğinde topluca sorarsın tamam mı haha "

" Haha çok komik sormuyorum tamam. "

" Of ya sanada takılmaya gelmiyor ha. "

" Tamam tamam öyle yaparım. Hadi devam etsene.. "

" Gözlerimi alamıyorum ki gözlerinden sevdiğim. Hiç kapanmasın o halde yanaklarındaki çukurlar. Yüzündeki tebessümde hep nisan mevsimi olsun. Nisan yağmurları hiç durmasın sevdiğim. "

" Durmasın yüreğimin efendisi durmasın. Hep bir gökkuşağı hazırda dursun gözlerinde. Gözlerine baktıkça görmeyi dilediğim şekilde. Huzur bütün renklere bulansın , mutluluk sadece maviye ait olmasın yüreğimin efendisi.. "

" Hep bir gökkuşağı hazırda duruyor gözlerimde. Mutluluğu en çokta kahverengiye boyamış şekilde. Baktığın renklerde bul diye Ahiretliğim.. "

" Oturma odamız çok büyükmüş maşallah.
Peki ya çocuk odasından gelen seslerde ne öyle.. "

" Kızımız ve oğlumuz işte. Gelmeden başlamışlar bile tartışmaya. Aslında bütün suç kızımızda. Anası kılıklı işte yine tutturmuştur inadı.. "

Ahiretliğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin