Ömer ısrarla çağırmaya devam etmişti.
Muhammed yeniden aynı ismi alarak bağırmış uykusundan uyanmıştı.." Algınnnn yapmaaa. "
Ömer gülmeye devam ederken, Buğra şaşkın şaşkın izlemeye devam ediyordu. Muhammed uyanır uyanmaz karşısında kahkahalar atan Ömeri gördüğünde olaydan habersiz bir şekilde tuhaf karşılamıştı olayı.
" Bismillah.
Ömer ne oluyor kardeşim. Neden kendi kendine kahkalar atıyorsun. Buğra birşeyler söylesene neden garip garip izliyorsun.
Cevap verir misiniz kardeşim. Hayırdır komikmi duruyorum. "
Üç inatçı keçi gibilerdi. Ömer gülmeye devam ediyor. Buğra şaşkın şaşkın izliyordu. Muhammed olanlara anlam vermek için çabalıyordu.
Muhammedin sert çıkışı olmuş. Ömer buna rağmen gülerek cevap vermişti.
" Neden kızıyorsun be kardeşim.
Size gülüyorum, garip duruyorsunuz. "" Tövbe tövbe.
Kardeşim delirtme adamı. Ne gariplik varmış halimizde. Gayet normal duruyoruz.
Varsa söyle bizde gülelim seninle birlikte. "" Sen aşıkmı oldun. Odun kafalı haha . "
" Aşk mı ?
Hiç karşılaşmadıkki o da kimmiş. "
" Hahaha öyledir tabi tabi. "
" Buğra, olum ne izliyorsun garip garip cevap versene.
Ömer sana gelince iyi değilsin sen bence.
Yapmayın bana böyle şakalar ilk günden. "" Onun adına ' Algın ' derler. Böyle bir aşkı silemezler. Hahahhaha nasıl beğendinmi yeni besteyi. "
" Algın mı ?
Burayamı geldi o manyak. Benimi takip etmiş. "
" Flaş flaş flaş..
Algın doğrulanmıştır. Duydunmu Buğra. "
Ömerin gülüşleri devam ettikçe Muhammedin kızgınlığı artıyordu.
" Neyse kardeşim ben hava almaya çıkıyorum. Siz bakın dalganıza. "
" Dur be odun kafa.
Sana takılmayı , seni kızdırmayı özlemişim be oğlum. "Ömer gülümseyerek Muhammede sarılmış merak ettiklerini sormuştu.
" Ee kardeşim cidden Algın kim ya.
Seni niye takip etsin. "" Ömer kafamı karıştırdın. Algını nerden biliyorsunuz. Nerden duydunuz ya. "
" Nerden olacak kardeşim. Seni uyandırmaya çalışırken ismini sayıklıyordun.
Doğru söyle yengemizmi yoksa. "" Yok daha neler. Ne yengesi ya tam bir baş belası. Sinir bozucunun teki. "
" Haha büyük aşklar kavgayla başlar. "
" Haaaaa çok komik.
Kardeşim sen baya değişmişsin. Maşallah yengemiz seni aşka getirmiş baksana. "" Bizi bıraktığın gibiyiz. "
" Görüyoruz.
Sen Buğra olmuşsun. Buğra gibi aşka sarmışsın. Fakat Buğranın kim olduğunu çözemedim. Adam cevap bile vermiyor bize baksana. "
" Bakma sen ona , bu aralar küs her şeye.
Neyse hadi kahvaltı edelim. Konuşuruz bunları vaktimiz bol. "" Peki kardeşim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahiretliğim
RomanceSizce ? Aşk mı daha değerli yoksa dostluk mu ? Siz hangisini ebediyen yaşamak isterdiniz... Buğra, bu konuda şanslı doğmuş nadir insanlardandı. Aşkında dostluğunda en güzelinden yaşanması nasip kılınmış bir yüreğe sahipti... Gamze, duyguların en güz...