Tutuşan Dizelerim

145 91 6
                                    

O an gelmiş. Parkta Yusufla otururken Gamze , Ecrin ve Kübra gelmişlerdi. Kübra sinirle bakıyordu gözlerime. Olanların sorumlusu sensin dermişçesine.
Ecrinin gözlerindeki hüznü hissedebiliyordum. İçten içten dualar ediyordu sanki.

Kübra ve Ecrin biraz uzaklaşmış öylece bakıyorlardı bize doğru. Bense Gamzenin gözlerine demir atmıştım. Derin derin bakıyor. İçten içten ağlıyordum. Beni bırakma diye haykırışlar içindeyken Yusuf kulağıma fısıldamıştı.

" Buğra seni bekliyorum.
Uzaklara dalıp gittin. Hadi oğlum Kübraların olduğu yere gitde konuşalım iki dakika Gamzeyle. "

Daldığım uzakları Gamzenin gözlerinde bulmuş kitlenmiştim. Yusufa cevap vermeden kalkıp uzaklaşmıştım. Yüreğime , benliğime , korkaklığıma söve söve çekip gitmiştim.
Gittiğim yerden bakmaya devam etmiştim gözlerine. Oda gözlerini alamıyordu gözlerimden. Dudakları Yusufa cevap verirken , gözleri ise bana haykırıyordu. Yüreğinin sesini duyar gibiydim. Beni bırakıp gitme diye isyan ediyordu.

Kendi infazımı izlemek yetmiyormuş gibi birde Kübranın sözlerine boyun eğmek zorunda kalmıştım. Söylenecek söz yoktu ben suçlu herkes haklıydı.

" Buğra,manzara nasıl hoşuna gittimi. "

İçinde olduğum manzarayı bilse , görse vicdani el verirmiydi böyle sözlere. Yoksa gerçekten sözlerin en kötüsünü hak edecek durumdamıydım bilmiyorum. Ruhunu kaybetmiş bir adamın verdiği cevap ne kadar mutlu edebilirdiki.

" Ruhumu ve yüreğimi karanlığında kaybetmiş olduğum manzaradan söz ediyorsan.
Hiçte hoş değil Kübra... "

" Kaybetmekten korktuğun şeyler için savaşmak ve çabalamak zorundasın Buğra...

Kaybettiğini gerçekten çok istiyorsan.
Karanlıktada görmek zorundasın , aramak zorundasın onu. "

" Söz ettiğin savaşta esir düşmüş bir insan olsan...

Kurtarılmayımı beklersin yoksa ölmek pahasına son şansınıda yitirir misin ? "

" Sevdigim tarafından kurtarılmak hoşuma giderdi diye düşünüyorum Buğra.

Son şansımı dener miydim bilmiyorum. Başarısızlık sonucunda onu kaybetmek ihtimalini düşünmüş olsaydım eğer asla cesaret edemezdim Buğra... "

" Cesaret dediğin illetle hiç tanışmadım ben Kübra... "

" Tanışmadan sevmek mümkün mü Buğra...

Sevmek bence cesaret ister. Aşık olmak , aşkla hayaller kurmak cesaret ister. "

" Mümkün olmasaydı kırılan bir Kübra durmazdı karşımda...

İnsan aşkla tanıştıktan sonra cesaretin varlığından haberdar oluyor Kübra. İkinci kez sevmeye kalkıştığın yada ikinci şansı verdiğinde işte o zaman sevmek cesaret istiyor.

Bilmiyorum belkide yanılıyorum. Ama ben aşkla buluştuktan sonra tanıdım cesaret dediğin illeti Kübra "

Kübraya cevap verirken istemeden kırmıştım. Yüreğinin kırılmış ve terk edilmiş olduğunu hatırlatmıştım. Cevap vermemiş susmuştu. Gözlerindeki ıslaklığı görünce özür dilemiştim...

" Özür dilerim aslında onu demek istememiştim. "

Ellerinde kurumuş bir yaprağı bana göstererek...

" Özür dilemene gerek yok Buğra.
Ne demek istediğini anladım. Ama kendimden saklayamadığım gerçeklerim var. Kaçamadığım , her fırsatta yakalandığım yaşanmışlıklar var yüreğimde...

Ahiretliğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin