Marinette
Kara Kedi yanıma atladı.
-Ben seni kurtardım mı?
-Evet. Merak etme, zamanın dengesizliğini düzelttiğimde hepsini hatırlayacaksın.
Timebreakerlar bize döndüler.
-Bu ikisinin enerjisi bizim zamanda geriye gitmemize yeter de artar bile!
-Ben saatimi geri istiyorum!
-Ben de!
Bize doğru geldiler. Biz de saldırıya hazırlandık. Onlar tam bize dokunacakken bir yoyo onları devirdi.
-Yardım lazım mı?
Bu beş dakika önceki hâlimdi. Uğur Böceği'ne dönüşmüştü.
-Sağ ol!
Yanımıza geldi.
-Patenleriyle çok hızlılar.
-Yerdeyken de durdurulamazlar.
-Peki ama yerde olmazlarsa?
Kara Kedi bize hayranlıkla bakıyordu.
-İki tane leydim var! Burası cennet!
Şanslı Tılsım!
Bana bir parça ip çıkmıştı, 5 dakika önceki hâlime de bir trafik konisi. Kara Kedi:
-Siz onlarla bir plan yaparken ben de biraz zaman kazanmaya çalışayım, dedi.
Etrafıma baktım. Aklıma harika bir plan geldi. 5 dakika önceki hâlime döndüm.
-Benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?
-Evet!
5 dakika önceki hâlim, bir dondurmacı arabasının tabelası ve trafik konisi ile bir rampa yaptı. Sonra Kara Kedi ile birlikte yanıma geldi.
-Kara Kedi, bu yol iki taraflı. Şuradaki anıtı yıkıp yolun bir tarafını tıkarsan, onlar tuzağımıza doğru gitmek zorunda kalırlar.
-Tamam!
Kediclysm!
Anıtı yok etti. Timebreakerlar tuzağımıza doğru ilerlediler.
-Şimdi ben onları ayaklarından bağlayacağım.
-Leydim dur!
Kara Kedi'ye döndüm.
-Efendim?
-Lütfen kendini öldürecek, sersemce hareketler yapma.
-Merak etme. Ölmeyeceğim ve her şeyi normale döndüreceğim.
Timebreakerlar bana doğru gelirken onların patenlerini birbirlerine bağladım.
-Çok hızlıyız!
-Artık duramayız!
Rampadan geçtiler ve havaya doğru uçtular.
-Uğur Böceği! Şimdi!
Ben ve 5 dakika önceki hâlim, Timebreakerların bağlanmış patenlerini aldık ve kırdık. İçinden akuma çıktı.
Artık kötülük yapmak yok küçük akuma.
İyileştirme zamanı!
Yakaladım!
Güle güle küçük kelebek!
Mucizevi Uğur Böceği!
Uğur böcekleri kırılan saati onardı. 5 dakika önceki hâlimle son kez el çakıştım.
-Çak bakalım!
Uğur böcekleri ikimizi de sardı ve tek beden olduk. Sonra Kara Kedi de tek beden oldu.
-Kara Kedi!
-Leydim!
Sarıldık.
-Lütfen bir daha bunu yapma.
-Ben sana bir şey olsa yaşayamazdım ki Leydim.
İkimiz de yumruklarımızı tokuşturduk.
-Çak bakalım!
Timebreakerlar tek beden oldular. Sonra da Timebreaker, Alix'e dönüştü.
-Neredeyim ben?
Yerdeki tamir edilmiş saati alıp Alix'e geri verdim.
-Bu sanırım sana ait.
-Aman Tanrım! Saatim! Tamir edilmiş! Ama...nasıl!? Teşekkür ederim! Bu benim doğum günü hediyemdi ve benim için çok önemliydi! Teşekkürler Marinette! Ve...sana bağırdığım için özür dilerim.
-Önemli değil. Herkes hata yapabilir.
-Artık dersimi aldım. Bu olay sorumluluklarımı başkalarına yüklemeye çalıştığım için oldu. Hâlbuki bu saati korumak benim görevimdi.
Saatini cebine koydu ve uzaklaştı. Kara Kedi yanıma geldi.
-Ne kadar üzücü, tam da iki tane prensesimin olmasına alışmıştım!
Boynundaki zile parmağımla vurdum.
-Şimdi de sıfır tane prensesin olmasına alışacaksın! Dönüşmeden önce gitmem gerekiyor!
Yoyomu bir çatıya atıp uzaklaştım.Adrien
Leydimin arkasından şaşkınlıkla bakakaldım.
-Ahhh! Hadi ama! Neden flörtlerime cevap vermiyor?
Sonra gökyüzüne baktım.
-Bir gün...bana tutulacaksın... Bu sadece an meselesi...Marinette
Pastaneye gelip geri dönüştüm. Tezgaha geçip ders çalışıyormuş gibi yaptım. O sırada annem ve babam geldi.
-Merhaba anne! Merhaba baba! Gününüz nasıldı?
-Çok iyiydi kızım.
Annem, babamı dürttü.
-Hah, evet, neredeyse unutuyordum. Marinette, seninle konuşmalıyız. Bayan Shamack hakkında.
Gerildim. Yoksa dışarıya çıktığımı biliyorlar mıydı?
-Bir daha birini beklerken odanda yüksek sesle müzik dinleme.
Derinden bir "Oh!" çektim. Gerçekler bu değildi ama böyle bilmeleri daha iyiydi.
-Peki babacığım!
Annem bana eğildi.
-Söz mü?
Koşarak onlara sarıldım.
-Söz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülünç Değil Mucizevi
FanficAdrien, Paris'teki tüm kızların aynı olduğunu düşünmektedir: Küstah ve Adrien hayranı. Bu yüzden babasının açtığı tasarım kulübüne gelmek istemez fakat Marinette'le tanışınca fikrini değiştirir. --- Genç Yetişkin (13-17 yaş arası) Dikkat: Kendine za...