Marinette
Odama girip geri dönüştüm. Tikki avucuma düştü.
-Sence bu konuda Uğur Böceği daha çok işe yaramaz mıydı? Hemen atağa geçmek için yani.
-Eğer Elias konuşmak için evime gelecekse bu, beni Marinette hâlimle görmek istiyor demektir. Mucizeyi araya sokmamalıyız. Saklan, geliyor!
Tikki hırkamın içine saklandı. Elias açık pencereden içeriye girdi.
-Beni burada bekleyeceğini biliyordum mia signora. Sana zarar vermek istemezdim, özür dilerim. Hawkmoth mucizeleri istiyor da. Ama ben sadece seni istiyorum. Birlikte Roma'yı kurtarabiliriz.
-Peki ya Chat? O bensiz ne yapacak?
-O kıskanç kediyi mi diyorsun? O senin için artık sadece bir hayal. Onu boş ver, seni kıskanmaktan başka bir şey yapmıyordu zaten.Adrien
Pencereden leydimi ve Gatto Nero'yu seyrediyordum.
-Chat Noir'ın sadece bir hayalden ibaret olmadığını anlayacaksın.
İçeriye girdim. Gatto Nero:
-Bak, gördün mü işte? Kıskanıyor! Seni ve bizi! Ama bu romantik randevumuzu bozamayacaksın Kedi, dedi.
-Aaa, şey...affedersin ama bu bir randevu değil, dedi Marinette. Gatto Nero sinirle ona döndü.
-Ama olabilirdi de, değil mi?
-Affedersin leydim ama Bay Yalancı'yla konuşmalıyım, dedim. Ona döndüm.
-Seni yalancı, illüzyonlarını gerçek sanmayı kes artık! O seni sevmiyor!
-Kimi seviyor göreceğiz...Marinette
Kavga etmeye başladılar. Bense odadan çıktım. Tikki avucumdaydı.
-Ya? Haklı mıymışım, yoksa haklı mıymışım?
-Tamam, sen haklıydın. Şimdi, benekler!Adrien
Leydim odaya girdi, Uğur Böceği'ne dönüşmüştü. Gatto Nero, açık pencereden dışarıya çıktı.
-Adrien! Adrien'ı kaçırıyor!
-Ha?
Gatto Nero, gerçekten de Adrien'ı bileğinden sürükleyip götürüyordu. Ama bu bir illüzyondu.
-Ne kadar da efsanevi! Ama o da bir illüzyon.
-Nereden biliyorsun?
-Benim...şey...altıncı kedi hissim çok kuvvetli de!
Leydim, Adrien'ı yani beni aradı ama ulaşamadı.
-Ona ulaşamıyorum! Oydu işte!
Açık pencereden dışarıya çıktı.
-Bundan kurtulmaya çalışmayacağım bile...
Gatto Nero, Adrien'ı Eyfel'den aşağıya sallandırıyordu. Biz de Eyfel'in demirlerine tutunmuştuk.
-Bana mucizelerinizi verin yoksa o ölür!
-Birkaç mucize için bir insanın canı çok büyük bir bedel değil mi, dedi Leydim.
-Hayır! Ben istediğimi elde etmek için her şeyi yaparım! Sen de o isteklerimin arasındasın Uğur Böceği!
-Blöf yapıyorsun, bu da bir illüzyon, dedim.
-Bahsine var mısın!?
Adrien'ın bileğini tutan parmakları teker teker açıldı.
Ben bunun illüzyon olduğunu biliyordum. Leydimin de bildiğini umuyordum. Yan gözle ona baktım, ah hayır, illüzyonun gerçek olduğuna inanmıştı. Gatto Nero, son parmağını da çekecekken bağırdı.
-HAYIR! Onun canını yakma! İstediğini alacaksın...
Eli küpesine gitti. Ona sarıldım.
-Sakın bunu yapma Prensesim.
Sopamı Gatto Nero ve Adrien'a doğru attım. Yok oldular. Bana geri dönen sopamı havada yakaladım. Leydim ağlamaya başladı, sanırım çok korkmuştu.
-Bir şey yok Prenses. O sadece bir illüzyon. Geçti... Lütfen, artık ağlama.
-O gerçek Adrien olsaydı ne yapardım?
-O güvende, sana söz veriyorum...
Eyfel'in tepesine çıktık. Orada birden fazla Gatto Nero vardı.
-Ah, hangisi gerçek!?Marinette
Şanslı Tılsım!
Bir paket çıktı. Açtım. İçinde parlayan bir çikolatalı dondurma vardı.
-Çikolatalı dondurma mı? Gerçekten mi? Paris'i bununla mı kurtaracaksın?
-Sadece beni izle kedicik.
Dondurmayı, Gatto Nerolara doğru tuttum. Yalnızca bir tanesi ışıktan etkilendi, o da gerçek Gatto Nero'ydu.
Kediclysm!
Eyfel'in tepesindeki demirleri yok edip Gatto Nero'yu hapsetti ve illüzyonları yok etti. O çıkmak için çırpınırken ben de onun yüzüğünü alıp yere çaldım.
-Vaktin doldu akuma!
Artık kötülük yapmak yok küçük akuma.
İyileştirme zamanı!
Yakaladım!
Güle güle küçük kelebek!
Mucizevi Uğur Böceği!
Gatto Nero, Elias'a dönüştü. Kara Kedi onun yanına çöktü.
-Neredeyim ben? Ha? Kara Kedi?
-Elias ben...dediklerim ve yaptıklarım için üzgünüm. Sana öyle bağırmamalıydım. Özür dilerim.
-Boş versene Chat Noir, sen haklıydın. Biz partner değiliz!
Chat'i kabaca itti. Yerdeki yüzüğünü aldı ve uzaklaştı.
-Eyvah...
"Öfkesi dinmedi... Gatto Nero peşini bırakmayacak Kara Kedi...ve seni yenecek!.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülünç Değil Mucizevi
FanficAdrien, Paris'teki tüm kızların aynı olduğunu düşünmektedir: Küstah ve Adrien hayranı. Bu yüzden babasının açtığı tasarım kulübüne gelmek istemez fakat Marinette'le tanışınca fikrini değiştirir. --- Genç Yetişkin (13-17 yaş arası) Dikkat: Kendine za...