Otuz Beş / Trente Cinq

1.7K 132 16
                                    

@soul_alexandra
Elias, reklam panosundaki Kara Kedi'nin suratına çantasını fırlattı.
-Uğur Böceği'yle hiçbir şansım kalmadı! Nefret ediyorum Kara Kedi'den!
Üzüntüyle yere çöktü. O sırada bir akuma yüzüğüne girdi.
-En güçlü Kara Kedi'mi böyle üzgün görmek beni üzüyor. İçinin intikam ateşiyle yandığını biliyorum, Gatto Nero. Sen de biliyorsun ki Chat Noir'ı yenersen Ladybug sonsuza kadar senin olur. Bunun olmasını sağlamak için sana illüzyon ve uçma gücü vereceğim. Ama bunun karşılığında bana mucizeleri getirmelisin.
-Büyük bir memnuniyetle, Hawkmoth...
Ve dönüştü.

Marinette
Evime gidiyordum ki bir meteorun Paris'e doğru alçaldığını gördüm. Hemen odama girip dönüştüm.
Tikki! Benekler!
Dışarıya çıktım. Kara Kedi de yanıma geldi. O sırada havada uçan siyah bir nesne meteorun karşısına geçti. Bu bir Kara Kedi'ydi, yalnızca saçları kahverengiydi. Meteoru eliyle itip gökyüzüne gönderdi.
-Ben Gatto Nero, Paris'in tek Kara Kedi'siyim!
Herkes onu alkışlamaya başladı. Kara Kedi bana:
-Sence de garip değil mi bir anda süper kahraman olması, diye sordu.
-Hayır, hiç de bile! Bu dünyada başka harika süper kahramanların olması çok doğal!
-Beni kıskandırmaya çalışıyorsan başaramıyorsun.
-Öyle bir amacım yok. Sadece ciddi anlamda "Harikaydı!" diyorum!
Bir anda Gatto Nero önümüze atladı.
-Sizi bulmam iyi oldu, yardımınız lazım!
Bir çatıya atladık. Karşımızdaki çatıda Hawkmoth duruyordu!
-İnanamıyorum, bu Hawkmoth! Hiç ortaya çıkmazdı!
-Çok garip, değil mi mia signorina, dedi İtalyan Kara Kedi ve elimi öpmeye çalıştı. Chat bunu fark etti ve bileğimden tutup beni ondan uzaklaştırdı. Bu sefer Gatto Nero, Kara Kedi'nin yanına çöktü.
-Hey tamam, streslenme Chat Noir. Kıyafetin de çok havalıymış bu arada.
-Sağ ol Gatto Nero. Seninki de.
Dil çıkardım.
-Gerçekten de çok şaşırtıcı. Kıyafetleriniz aynı zaten! Pişti olmanıza mı seviniyorsunuz?
Çatının kenarından Hawkmoth'a baktım.
-Hem meteor, hem Hawkmoth...hem de aynı günde! Sence fazla sıra dışı değil mi Kara Kedi?
-Yoo, neden sıra dışı olacakmış, dedi Gatto Nero.
-Ben sana değil, Fransız Kara Kedi'ye sordum.
Kara Kedi, yerinden kalktı.
-Asıl sen bugün biraz sıra dışısın Leydim. Her şey yolunda mı?
-Evet, boş ver!
Gatto Nero'ya döndüm.
-Söylesene İtalyan Kedi, mucizen ne?
-A...yüzüğüm!
-Sana ne gibi güçler veriyor?
-Uçma ve süper güç yeteneği!
O sırada Hawkmoth başka çatıya ışınlandı.
-Kaçıyor! Chat Noir sen sağı al. Ladybug sen de solu. Ben de arkasına geçeceğim.
-Hayır, neden senin dediklerin oluyor? Ben sağı alırım, Kara Kedi arkayı alsın...sen de solu al!
-İyi, benim için fark etmez mia signorina.
Hawkmoth'un sağına geçtim. Sürekli ışınlanıp kaçıyordu. Sonunda onun izini yitirdim.
-Hadi ama! Nerede bu?
Birden yerdeki bir karoya bastım. Ayağımı yerde sürükleyince birçok ağır makineli silah, çevremi donattı. Aralarında Gatto Nero duruyordu.
-Bu da ne?
-Ya benimle sevgili olursun ya da önce seni, sonra Chat Noir'ı, en son da kendimi öldürürüm!
-Bunu neden yapıyorsun? İnsan sevdiğini öldürmez!
-Kusura bakma ama bu Hawkmoth'un arzusu. Benimle sevgili olursan sana bir istisna geçebilirim ama eğer olmazsan...ya mucizeni verirsin ya da acı sonuna katlanırsın!
Gatto Nero'nun yüzünde bir akuma maskesi oluştu.
-Elias, bunu yapmak zorunda değilsin!
-Ben Elias değilim, ben Kara Kedi'yim. Şimdi hemen bana mucizeni ver!
Küpelerimi tuttum.
-Asla!
Silahlar bana doğru döndü.
-Başka şansın olduğunu mu sanıyorsun? Bir çift küpe için ölmeye değer mi sence?
-Haklısın... Onları sana veriyorum...
Küpemi çıkarmaya hazırlandım. O ise şeytanca gülümsüyordu. Birden elimi küpemden çektim.
-Rüyanda görürsün!
-Demek öyle... Hoşça kal Uğur Böceği!
Silahlar ateş etti. Yerimden fırladım. Ve sıcak bir kucağa düştüm.
-Chat...sen...
-Seni kurtardım, evet. Teşekkür etmeyebilirsin.
Beni yere bıraktı. Gatto Nero yanımıza geldi.
-Mucizelerinizi verin ya da buradaki binayı yıkarım!
-Yapamazsın!
Birden bina yıkılmaya başladı. İnsanlar kaçıştı.

Adrien
Bina yıkılırken birden Leydim yıkılan binaya doğru yürüdü.
-Leydim bekle! Seni orada kurtaramam!
Leydim yıkılan binaya dokunur dokunmaz bina eski hâlini aldı. Birden Gatto Nero'ya döndü.
-Bu bir illüzyon! Aynı meteor gibi, aynı Hawkmoth gibi! Senin gücün bu, değil mi Gatto Nero? İllüzyonlar, yalanlar... Tabii ya!
Onu yoyosuyla yakalamaya çalıştı ama o da bir illüzyondu.
-Nasıl illüzyon gücüne sahip olmuş ki, diye sordum.
-O Hawkmoth'un kurbanlarından biri!
-Anlamıyorum. Neden akumalandı ki?
-Sanırım bunda benim de payım var. Benden hoşlanıyordu ama ben ona bir şans bile vermedim.
-Vermek zorunda değilsin. O seni hak etmiyor.
-Muhtemelen evime gidip şansını tekrar deneyecektir. Ben de oraya gidiyorum, seninle orada buluşuruz.
-Peki.

---

Sözlük:
1- mia signorina:
leydim (it.)

Gülünç Değil MucizeviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin