Marinette
O sırada biz, balkon kapısını kırıp içeriye girdik. Lady Wifi bize şaşkınlıkla baktı.
-Siz...siz de kimsiniz?
-Eee...pek belli olmuyor mu, dedi Kara Kedi kaslarını göstererek.
Lady Wifi beni gördü, sonra Chloé'ye döndü.
-Ama ben seni Uğur Böceği sanmıştım!
Kara Kedi:
-Haberini bozduğumuz için özür dileriz, bir dahaki sefere kanıtlarını iki defa kontrol et, dedi.
-Buna üzüleceksin, dedi Lady Wifi. Telefonunda birkaç tuşa bastı. Chloé'nin durdurulması ve haber videosunu çeken kamera yok oldu. Chloé yere yuvarlandı.
-Alya? Evimde ne işin var?
-Alya'nın bağlantısı koptu, ben Lady Wifi! Yeni haber: Uğur Böceği, bakalım sen kimsin!?
Bana doğru durdurma tuşları attı. Hepsi yanımdan teğet geçti. Kapıya doğru koştum.
-Beni takip et!Adrien
-Evet, planın nedir?
-Gücünü telefonundan alıyor. Onu telefonun çekmediği zemin kata götürmeliyiz.
-Telefon yok, güç de yok! İyi düşündün Uğur Böceği!
Bir ara aşağıya inmeyi bıraktık, yukarıya baktık. Ve Lady Wifi o anda ateş etti fakat Uğur Böceği'ni vuramadı.
-Daha çok aşağıya inmeliyiz!
Biz aşağıya inerken Lady Wifi'ın sesleri duyuluyordu.
-Hahahahaha! Şimdi seni yakaladım!
Zemin katta silahlarımızla bekliyorduk. Dayanamayıp sordum.
-Söylesene, gerçek hayatında tasarımcılık yapar mısın?
Bana döndü.
-Üff, şu an meşgul olduğumuzu göremiyor musun!? Sen de o Uğur Blogu videolarındaki saçma sapan kuruntulara inanıyorsun değil mi!?
Bir kapının açılıp kapanma sesi duyuldu.
-Otele geri döndü!
Üst katlara çıktık.
-Bütün kapıları kilitlemiş!
-Gerçek hayattaki hâlinle tanışıyor muyum?
-Hayır.
-Hey, belki de gerçek hayatta birbirimizi tanıyoruzdur!
-Ih-ıh...şüpheliyim! Bu kapıyı açık bırakmış! Pusuya hazırlan! Bir! İki! Üç!
Kapıyı kırıp içeriye girdik. İçeride kimse yoktu.
-Pusuya düşmedik.
İçeride dolanmaya başladık. Burası restoran katıydı.
-Lady Wifi nerede? Ve bu masadaki telefonların olayı ne?
Birden telefonlardan biri çalmaya başladı. Lady Wifi, telefondan çıktı ve Uğur Böceği'ne ateş etti. Mutfağa saklandık.
-Kara Kedi, rica etsem internet modeminin sinyalini bozabilir misin?
-Elbette!
Servis asansörüne bindim.
-Benim için kolay olacak.
Bir tuşa bastı. Kapı kapandı.
-Bol şans!
Asansör aşağıya indi ve sarsılarak durdu. Kapı açıldığı an Lady Wifi bana ateş etmeye başladı. Takla atarak asansörden çıktım ve resmen karşıdaki duvara yapıştım. Lady Wifi bana tam ateş edecekti ki ona seslendim.
-Dur, dedim. Sana bir teklifim var...Marinette
Asansörün içinden duman çıktı. Kara Kedi'ye bir şey olmuş olabilir miydi? Onun yanına gitmeli miydim?
-Acele et Kara Kedi...Adrien
-Eğer hayatımı bağışlarsan...sana Uğur Böceği'nin kimliğini ortaya çıkarmada yardım ederim.
Lady Wifi'ın yüzünde bir akuma maskesi oluştu. Sonra:
-Sana neden inanayım, diye sordu.
Ben de içimdeki şeytanı serbest bıraktım.
-Çünkü başka seçeneğin yok. Uğur Böceği'nin nerede olduğunu ve zayıf yönlerini bir tek ben biliyorum. Etrafa salak gibi ateş edersen onu asla yakalayamazsın. Ellerini ve ayaklarını kilitle, en önemli silahları onlar.
-O şu an nerede?
-Otelin mutfağında. Hemen oraya git ve onun kahrolası maskesini çıkar. Anlaştık mı?
Ona elimi uzattım. O da uzattığım eli sıktı. Sopamı salladım.
-Haberini sopamdan izlemek istiyorum, ona göre!
-İstediğini alacaksın Kedi... au revoir!
Havaya zıpladı ve pikselleşip kayboldu.Marinette
Ben mutfakta beklerken birden Lady Wifi geldi. Ona saldırmaya çalıştım ama o benden daha çabuk davranıp ellerime ve ayaklarıma kilit vurdu. Sonra da bir kamera koydu ve haber yayınına başladı. Benim için burası yolun sonuydu.Adrien
Servis asansörünün içinde beklerken sopam titreşti.
-Amma çabuk!
Hemen açtım. Lady Wifi haberdeydi.
-Uğur Böceği kim? O bir süper kadın kahraman mı, yoksa bir süper kötü mü?
-Kim olduğunu bilmediğimiz bir kıza nasıl güvenebiliriz? Bilmeye hakkımız var!
Uğur Böceği hâlâ direniyordu.
-Kim olduğumu...asla öğrenemeyeceksin! Kara Kedi gelecek, seni yenecek, beni de kurtaracak!
-Kara Kedi mi? Seni nasıl yakalayacağımı öğreten kedi mi? O olmasaydı sen şu an burada olmazdın. Bana nerede olduğunu söyleyen kişi oydu Uğur Böceği, o sana ihanet etti!
Bu cümleden sonra Uğur Böceği, kameraya öyle bir bakış attı ki yüreğim parçalandı. Keşke, dedim içimden. Keşke yapmasaydım.
Ki artık çok geç...
Lady Wifi, Uğur Böceği'nin maskesini tüm dünyanın gözü önünde sıyırıp yere attı.---
Sözlük:
1- "au revoir": "elveda" (fr.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülünç Değil Mucizevi
FanficAdrien, Paris'teki tüm kızların aynı olduğunu düşünmektedir: Küstah ve Adrien hayranı. Bu yüzden babasının açtığı tasarım kulübüne gelmek istemez fakat Marinette'le tanışınca fikrini değiştirir. --- Genç Yetişkin (13-17 yaş arası) Dikkat: Kendine za...