Özledim...
Bilmeden yaptığın hataların bedelini ödersin
Başkalarının döktüğü gözyaşlarını silersin
İşlemediğin günahların yükünü taşırsın
Bazen öldürsen de çok seversin
Öldürdüğüm kızın, milletvekilinin kızı olduğunu biliyor muydum? Evet, biliyordum. Bugüne kadar hiç yalan söylemedim. Nigar'ı öldürürken ilk defa Özlem dışında başkalarını da düşündüm. Babasının işlediği suçların bir bedeli olmalıydı. Kimse ona hesap sormadı, bir şey söylemedi, yeter demedi. Bende onu durdurdum. Yaptığım tek hareketle ondan tüm yolsuzluklarının hesabını sordum. Artık onun için paranın bir anlamı kalmadı. En değerli varlığın para olmadığını anlamıştır. Kendisi hırs yapacak biri değil. Nigar'ın katilini bulmak için çabalayacaktır, tüm gücünü kullanacaktır ama bu yetmeyecek. Gerçek gücün sevgi olduğunu anlayacak. Nigar gerçektende güzel bir bayandı, hatta aralarındaki en iyisiydi. Ölmeyi hiçbir zaman hak etmedi ama öldü. Kollarımın arasından kayıp giderken ruhuma dokundu. Bana bir kez daha doğru bir iş yaptığımı anlattı son şiiri isterken. Bana "Sakın vazgeçme" diyordu aslında. Onun bu son isteğini geri çeviremezdim. Kaldığım yerden devam edeceğim. Ortalığın biraz daha sakinleşmesini bekliyorum. İki ay önce tanıştığım bir kız vardı. Çok, çok güzel bir kız. Beni Doktor Mehmet Ünalmış diye tanıyor. Bende onun yanına öyle gideceğim, bir doktor olarak. Çok eğlenceli birisi olduğumu düşünüyor. Öyleyim de zaten. Bunu anlamış olması beni ziyadesiyle mutlu etti. Bana sürekli bir doktorla yaşamanın zor olacağından bahsediyor. Fakat bilmiyor, doktorla devam ederse daha fazla yaşayamayacağını. Ona sürpriz yapacağım. Güzel bir masa kuracağım, evi çiçeklerle süsleyeceğim, en güzelinden hediyeler alacağım ve bir de yüzük. Hatta en önemlisi o. O gün çok mutlu olmalı. Keşke her insan en mutlu olduğu gün ölse. Bunun için beni tebrik etmeliler. Ben onlar için tam olarak bunu yapıyorum. Hem en mutlu oldukları günleri belirliyorum hem de onları o gün öldürüyorum. Fakat herkesin beni bir seri katil olarak adlandırması canımı sıkıyor. Kimse insanlık için yaptıklarımın farkında değil. Aşkı istediler onlara aşkı verdim. Huzur istediler onlar için huzuru sağladım. İltifat istediler onlara iltifatlar ettim. Ne içindi peki? Sevilmemek için miydi? Ben bütün bunları boşuna mı yaptım? Tek istediğim sevilmekti, özlenmekti. Bana bunları sunmayan sadece biri değildi. Ona benzeyen herkesin suçu var. Yaşamayı hak etmek gibidir aşk. Aşkı hak etmeyenin yaşamaya hakkı yok. Yaşamayacaklarda zaten. Buna izin vermeyeceğim.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özledim
Mystery / ThrillerAşk için öldüren bir katil... Size sevmenin saçma bir şey olduğunu söylese inanır mısınız? İnanmazsınız. Çünkü her şeyin sonuncusu en sevdiğindir...