ÖNSÖZ

699 25 49
                                    

Merhaba değerli okuyucularım. Uzun denilebilecek bir aradan sonra söz verdiğim gibi "mektubat-ı aşk" 2 kitabımla karşınızdayım. Ne kadar sürede bir bölüm yayımlarım bilemiyorum ama değerli yorum ve desteklerinizi bekliyorum...

Hazan ve Umut'un hikayesi "mektubat-ı aşk" kaldığı yerden devam ediyor...

Nice imtihanlara esir düşen ve Bağdat'da birbirine kavuşan yürekler bu defa da kavuşmanın sarhoşluğuyla hayat yolunda akıp gidecek...

Bir yandan evliliklerinde tatlı heyecanlar yaşarken diğer yandan ise sıkıntıların yatağında hayat mücadelesi verecekler. Evlilik emektir, evlilik sorumluluktur, evlilik birbirini tamamlamak, hayat yolundaki dikenlere birlikte katlanıp birbirine destek olmak demektir. Bu kez de dünya evini (evliliği) en iyi şekilde örnekleyen iki nehir birleşip tek bir ömre yelken açacak. Ülke içinde ve farklı ülkelerde dolaşmak ise adetimizden artık...

Bu hikayeyi gerçek bir yaşamdan esinlenerek yazmayı planlıyorum. Göğüs Kanseri olan bir arkadaşımın hamileliği boyunca yaşadıkları, kızının ve eşinin verdikleri destek ve de dostunun süt annelik görevini üstlenmesi ana temamız olacak. Bu görevi özellikle Hazan, Umut ve Esmira üstlenecek. Detaylar ise hayal gücümün yettiği kadar kurgusal olacak...
Güzel günler de olmayacak değil hikayede ancak hayatın diğer yüzü; hüzün yakamızı bırakmayacak gibi görünüyor...

Şimdiden Bismillah diyelim ve güzel desteklerinizi ve geliştirici eleştiriletinizi esirgemeyi ihmal etmeyin.

Not: Bu hikayeye ilk başlayanlar olayların öncesini bilmedikleri için önce "mektubat-ı aşk"ın ilk kitabını okuyabilirler.

"mektubat-ı aşk" 2 KANSER (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin