Jeg kunne fort kjenne at Justin hadde det veldig gøy, for han begynte å bli hard. Ewww.
Jeg humpet litt opp og ned på fanget hans før han til slutt fant det ut selv og hev meg ned i sofaen. Jeg la beina oppå hverandre på bordet og la meg godt til rette i sofaen og fortsatte å se på TV. "April får det alltid slik hun vil," sa jeg og lo. Za lo også, i motsetning til Bieber som var på badet.
Han kom ut igjen. Sint. Han satt seg ved siden av Za i den andre sofaen og ignorerte meg fullstendig. Jeg lo. "Ble du kåt nå, Bieber?" spurte jeg og lo enda litt mer. "Det var slemt," svarte han surt og både jeg og Za braste ut i høy latter. Justin ga Za et blikk som sa 'slutt å le', men han svarte heller med. "Jeg liker ho jeg, bro. Du fikk som fortjent." Justin så surt bort på TVn og ungikk øyekontakt med noen av oss.
Bussdøra åpnet seg og inn kom Scooter. "Justin du må være med inn i arenaen, lydskjekk," mumlet han og Justin reiste seg og fulgte etter med Za etter seg. Jeg fortsatte å se på TV. Litt etterpå braste onkel inn døra. "Skal du ikke være med?" spurte han. "Må jeg det?" spurte jeg og sukket. Han nikket forsiktig på hodet og åpnet døra til soverommet mitt.
"April, hvorfor er det ikke enkeltsenger der?" spurte han ganske irritert. "Bieber sa igår at Scooter hadde sagt vi måtte dele seng og dyne fordi dere trengte en dyne til?" spurte jeg, som om han allerede skulle visst det. "Scooter var ikke innom her igår, og vi har nok dyner?" sa onkel som et spørsmål. "Så hvor er den andre dyna da?" spurte jeg helt enkelt.
Vi gikk inn på arenaen. Justin stod på senen og hadde lydtest. Onkel gikk bort til Scooter for å snakke om blant annet konserten, men også ta opp dynesaken. Jeg stod på siden og så på. Jeg begynte plutselig å le ved tanken på hva som skjedde istad og han ble så sur. Za kom bort. "Hva ler du av?" - "Hva tror du?" Spurte jeg tilbake og han tok hintet og lo smått han og.
KAMU SEDANG MEMBACA
Enemies?
Fiksi PenggemarNorsk Justin Bieber fanfiction. Aprils onkel har fått jobben som Biebers bodyguard og April må tilbringe de neste 7 månedene med et idol som forandret seg og mistet tilgitten hennes.