del23

3.1K 39 2
                                    

Aprils synspunkt:

Jeg var så klar for å dra videre nå, men samtidig følte jeg en skyldfølelse for at Bieber er så snill med meg.

Vi gikk inn i bussen. "Jeg er så sliten," mumlet jeg og gjespet. Jeg gjespet enda en gang før jeg fortsatte: "Jeg tar kvelden." - "Ok, jeg blir oppe en stund til," sa Justin og slang seg ned i sofaen. Dermed gikk jeg inn og fant frem en t-skjorte jeg kunne sove i, fjernet sminka, og gjorde annet stell før jeg la meg ned i sengen som okkuperte midten av rommet.

Justins synspunkt:

Mobilen min ga fra seg meldinglyden jeg har valgt og jeg tok iPhonen min raskt opp av lomma. "Hey bro," meldingen var fra Chaz. "Yo, hva skjer?" sendte jeg tilbake.

"Ikke så mye. Har hørt du har sluttet med å gjøre gale ting."

"Yeah, jeg bruker tiden til å konsentrere meg om neste konsert."

"Skjekka hashtagen som okkuperer twitter? #Japril. Hvem er den heldige?"

"Ingen enda, hun liker meg ikke."

"Trist å høre, bro."

Det var lenge siden jeg hadde hørt fra Chaz og Ryan. Plutselig kom jeg på at før all fansen omringet oss idag ble April avbrutt. "Snakker du noe med barndomsvennene dine-" Kanskje jeg skulle be dem komme å besøke oss på touren? Hun har jo vært en Belieber så tror ikke hun har noe imot det.

"Skjedd noe spennende idet siste da?" sendte jeg.

"Nei, bare kjedsomhet."

"Kom å besøk meg på tour da vel!"

"Ryan og?"

"Sure, bro."

"Kult, når da?"

"Når som helst."

Dermed ble vi enige om at de skulle ta neste fly som gikk i morgen klokka 17, så de ville være på flyplassen i byen ved siden av kun en time senere.

Enemies?Onde histórias criam vida. Descubra agora