del12

3.2K 37 0
                                    

Vi tok limo bort til arenaen. Det er første gang jeg tar limousine og det hadde vært perfekt om to ting var annerledes - at Bieber ikke var her og at jeg ikke gikk i en joggebukse look.

Bieber stirret på henda mine. "Hva ser du på?" hvisket jeg spydig. Han tok den ene hånda mi og la den mot sin egen. "At dine små hender gjør det bedre enn disse," hvisket han tilbake. Jeg lente meg stolt tilbake. Im pro, you know.

Vi parkerte og gikk inn. Justin gjorde lydtesten og når han var ferdig ventet vi bare på at det skulle nærme seg konserttidene. Bieber og jeg satt inne i garderoben hans i og med at det var eneste stedet med TV.

Jeg reiste meg opp for å knyte joggebuksa da Justin dyttet meg mot veggen. Jeg var helt sikker på at han skulle kysse meg, men heldigvis gjorde han ikke det. Hvis han hadde kysset meg hadde jeg seriøst spydd. Alt han gjorde var å knyte joggebuksa for meg, jeg lo. Han er så random!

Det gikk en stund før Scooter kom inn og ba Justin skifte siden han snart skulle på senen. Scooter dro med meg ut også og viste meg hvor jeg skulle stå under konserten. Justin gikk ut på senen. "Han sa han ville ta One Less Lonely Girl idag, vil du?" spurte Scooter. "Vil hva?" spurte jeg forvirret tilbake. "Være One Less Lonely Girl vel," - "Nei, synes noen av fansen skal være det," mumlet jeg. "Vil du velge da?" spurte han. Jeg ga han tommelopp før jeg gikk ned i salen for å finne en heldig, hva er det jeg sier? En uheldig jente til å være OLLG.

Jeg fant en søt brunette i en alder av 13 og spurte om hun vil være OLLG. Hun klikket fullstendig fra seg og hoppet opp og ned. Jeg tok hun med meg backstage, akkurat i tide før sangen startet. Hun var så glad. Jeg missunner de som ikke gikk fra han når han ble en annen person, av og til angrer jeg litt. Jeg brøt et løfte - Once Belieber, always Belieber. Jeg så bort på den søte jenta som var fanget av glede.

Enemies?Where stories live. Discover now