Justin's synspunkt:
"Vi tar en god gammeldags One Less Lonely Girl, okey?" ropte jeg til lydmannen og han satt på sangen. Jeg sang med og kunne også se at April sang med fra siden av senen. Jeg ga et tegn til Za og han dyttet hun ut på senen sammen med meg. April så veldig forvirret ut og jeg tok hånden hennes og satt henne på en krakk. Hun hevet et øyenbryn og så usikkert på meg. Jeg sang rundt hun der hun satt på krakken.
Jeg dro hun opp for å få henne til å danse, men hun stod bare der. Jeg tok hun inn til vals og hun lo. Jeg kunne tydelig se at hun syntes dette var litt flaut. Jeg slapp henne og hun gikk bort til kanten av senen og satt seg ned med beina hengende ned.
Sangen ble ferdig og jeg gikk bort. "Hva sitter du her for babe?" spurte jeg og lo. "Jeg er ikke din babe," mumlet hun sint og så bort på meg. "Hva er du da?" spurte jeg for å holde samtalen gående. "Ser jo ut til at jeg er One Less Lonely Girl da," sa hun og lo. Jeg lo også.
April's synspunkt:
Jeg satt langsmed senen da sangen var ferdig. Bieber satt ved siden av, æsj. Han kalte meg babe igjen, dobbelt æsj. Hvis jeg skal være noens babe, skal det i hvertfall ikke være Biebers.
Za kom bort han også. Han lo. "Hva ler du av nå da?" spurte jeg. "Fortsatt det fra tidligere," sa han og lo enda litt mer. Jeg så bort på Bieber. "Fortsatt sur?" spurte jeg og lo jeg også. "Du trenger ikke være flau over at du er litt sånn kåt på meg altså," sa jeg og dultet han lett i skulderen. Han begynte å le han også.
YOU ARE READING
Enemies?
FanfictionNorsk Justin Bieber fanfiction. Aprils onkel har fått jobben som Biebers bodyguard og April må tilbringe de neste 7 månedene med et idol som forandret seg og mistet tilgitten hennes.