del24

3.1K 37 5
                                    

"God morgen Aaaapril!" sang jeg og ristet i den sovende kroppen hennes. Hun snudde seg mot meg og gjespet. "Ikke syng så høyt a'. Jeg prøver å sove," sa hun hest og lo mildt. "God morgen Aaaapril!" hvisket jeg med samme melodi inn i øret hennes. Hun lo. "Kan vi ikke sove litt til?" hvisket hun tilbake med øynene fortsatt lukket. "Det er altfor lyst til å sove nå!" utbrøt jeg og sukket. Hun dro dyna over hodene våre i en brå bevegelse før hun sa at nå burde det være mørkt nok. Jeg sukket nok en gang og dro henne nærmere før jeg prøvde å sove igjen.

Aprils synspunkt:

"Justin!" ropte Scooter irritert og før jeg rakk og reagere var døren slengt opp mot veggen så hengslene nesten datt av. Jeg satt meg sakte opp i sengen og gjespet stort. "Sover dere enda?" sa han nok en gang irritert og dro av dyna som lå over beina mine og et sovende tennåringsidol. "April, få Justin til å møte meg i den andre bussen om 15 minutter," sa han frustrert og gikk ut igjen.

Jeg ristet i Bieber. "Stå opp, Scooter er stressa," sa jeg og var nesten litt stresset selv. "Jeg hørte han," svarte han lavt. Jeg sukket. "Da hørte du også at du bare har 15 minutter på deg da?" spurte jeg og ristet i han nok en gang. Han åpnet øynene sine og nikket med hodet til meg. "Stå opp, da," utbrøt jeg og var på vei ut av sengen, men ble stoppet ved at han grep håndleddet mitt og dro meg tilbake. "Vent litt... kom nærmere," sa han lavt og myste mot meg. Jeg gjorde som han sa og la meg ned igjen og nærmere han. "Hva?" spurte jeg, men ble raskt avbrutt av at han snudde seg og lente seg over meg. "Dette," hvisket han og begynte å legge våte kyss på nakken min.

"Slutt Justin, ikke vær så teit," sa jeg og prøvde å holde inne små stønn ettersom han kysset mitt svake punkt. Jeg prøvde å dytte han unna, men han hadde lett kontrollen over meg. "Justin," sukket jeg. "Strekk litt på halsen din," mumlet han og i ren refleks strakk jeg på halsen så han kom bedre til. "Nei, slutt." Jeg slo han lett i brystet - ikke det at han brydde seg. Kyssene han plasserte så bra på halsen min var så godt og kunne ikke la vær å nyte det, men samtidig hadde jeg faktisk ansvaret for at han skulle være i den andre bussen om kanskje 10 minutter. Jeg stønnet svakt - selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å la være. "Du er sexy når du stønner," mumlet han og begynte å suge. Jeg stønnet igjen. Dette er ikke bare nytelse for meg, for stønnene mine tenner tydeligvis han og. "Du må møte Scooter om kanskje 8 minutter nå Justin," hvisket jeg og la hodet mitt litt til siden. "Da har jeg 8 minutter på meg til å lage sugemerker på halsen din," mumlet han og begynte å suge et nytt sted. "Nei, hvordan har du tenkt at jeg skal skjule de?" spurte jeg og trakk meg unna. "Sminke eller noe," svarte han uinteressert og fortsatte å kysse på halsen min. Jeg sukket.

Jeg tok sats og plutselig var det jeg som lå over brysetet hans i sengen. "Å, er det min tur nå?" lo han, men jeg ristet bestemt på hodet og beordret han til å kle på seg og fikse håret. Samtidig som han lette etter capsen sin gikk jeg inn på badet og skulle gi meg selv et kort morgenstell. "Justin!" ropte jeg frustrert og hodet hans dukket opp i døråpningen. "Jeg kan ikke skjule så røde sugemerker som dette med sminke!" utbrøt jeg og pekte på to av de største sugemerkene han hadde lagt igjen på halsen min. "Vel, du må innrømme at jeg var god da?" lo han og hendene hans krøp rundt midjen min. Jeg trakk meg unna fortsatt frustert over hvordan jeg skulle gjemme merkene. "Skulle ikke du vært i den andre bussen nå uansett?" sa jeg uinteressert og var på vei ut av badet. Jeg hørte han banne lavt før han forsvant inn i den andre delen av bussen. Nå måtte jeg bare finne ut hvordan jeg skulle gjemme mitt eget problem!

Enemies?Where stories live. Discover now