del13

3.2K 38 4
                                    

Jenta gikk av senen. Hun løp bort og klemte meg. Jeg klemte tilbake. "Tusen, tusen takk!" gjentok hun. "Han betyr alt for meg!" - "Jeg vet at dere Beliebers betyr mye for han også. Det lover jeg!" sa jeg og klemte henne en gang til. "La meg følge deg tilbake," mumlet jeg og fulgte hun tilbake. En jente stoppet meg. "Er du Justins kjæreste?" spurte hun. "Nei, langt ifra!" utbrøt jeg og lo litt. "Er dere gode venner da?" Jeg nølte litt før jeg svarte: "Ja, vi er vel det." Flere stoppet meg og ba meg hilse til Justin. Husker da jeg var en av dem.

Jeg gikk opp langsmed senen igjen og så ferdig showet før vi alle sammen dro tilbake til hotellet.

Jeg var på vei inn til rommet mitt da Bieber stoppet meg. "Du var så snill mot hun OLLG jenta, hvordan klarer du og ikke bli gal av oppmerksomheten?" spurte han forvirret. "Vel nå har jo ikke jeg hatt denne oppmerksomheten så lenge heller da..." mumlet jeg. "Men det må være mer enn det, ingen har brukt så mye tid blant publikum og fansen som du gjorde i dag!" - "Fordi jeg har vært en av dem." Sa jeg og trakk meg unna og gikk inn på rommet.

Jeg la meg ned på senga. Jeg likte å være blant publikum. Det var på en måte der jeg hørte til, selv om jeg ikke gjør det lenger. Også var det så godt å se alle de smilende ansiktene sine som oppfylte en av sine drømmer - å se Justin Bieber live. Jeg har vært der og opplevd den drømmen selv en gang.

Det banket på døra, og jeg gikk for å åpne. "Hei," mumlet jeg. "Takk," sa Justin og trakk meg inn i en klem, før han fortsatte: "For at du behandler fansen bra." Jeg smilte. "April..." startet han igjen. "Hvorfor forlot du meg?" - "Du trenger ikke høre det," - "Jo, det er akkurat det jeg gjør! Jeg trenger å høre det!" mumlet han trist. Jeg sukket og pustet tungt inn. "Du var ikke lenger den Justin jeg vokste opp med," sa jeg og pustet inn en gang til. Justin så ned. "Unnskyld, for at jeg forandret meg," mumlet han. Jeg smilte og løftet haken hans opp. "Du velger selv, det var og er fortsatt ditt valg Bieber" sa jeg og lo smått før jeg ga han en god klem.

Vi lå i senga å så på TV på rommet til Justin ettersom jeg ikke ville han skulle være på rommet mitt. "Hvordan forandret jeg meg?" spurte han plutselig. "det vet du," svarte jeg uinteressert. "Fortell meg," mumlet han. Jeg trakk meg unna og gikk bort til døra. "Hvis du må høre det kan du ringe en fan ellerno, jeg vil ikke være den som anklager deg, og forteller deg dine feil," sa jeg og gikk ut døra og inn på mitt eget rom.

Enemies?Where stories live. Discover now