Justins synspunkt:
"Så du skal være med på stranda?" spurte jeg. "Får vel det da," mumlet hun med en søt, rosa farge i kinnene.
Hele crewet var på en privat strand rett i nærheten. Vi hadde akkurat lagt oss til i den hvite sanden. "Bli med og bad!" utbrøt jeg og dro April opp etter håndleddet. "Jeg har fortsatt på klær," ropte hun stressa. "Ta av klæra da," mumlet jeg. "Hva om jeg ikke vil bade da?" - "Du må," - "Må jeg ikke," sa hun bestemt og satt seg ned på hånkleet sitt igjen. Hun tok av seg tskjorta og la seg ned for å sole seg. Jeg sukket før jeg begynte å lete etter en vannflaske i min bag. Jeg holdt vannflaska over henne og snudde den slik at alt vannet rant ut. "Nå er du allerede våt. La oss bade," lo jeg.
Hun reiste seg og jeg dro henne etter meg etter det smale håndleddet hennes.
Aprils onkel synspunkt:
"Alle har sett sugemerkene hennes på halsen ikke sant?" lo Scooter. Jeg nikket. Jeg kunne ikke skjønne hvordan April og Bieber gikk plutselig så godt over ends - før vi kom hit hatet hun han. Jeg synes det er fint at de er venner, men ikke noe mer. Jeg vil ikke at hun skal bli såret. Han er tross alt en internasjonal kjendis.
"De er søte sammen da," lo Scooter. Jeg så ut mot vannet hvor Justin skulle til å kaste henne under vann, men April holdt seg godt fast rundt nakken hans. Jeg sukket svakt. De kommer sikkert til å ende opp sammen...
YOU ARE READING
Enemies?
FanfictionNorsk Justin Bieber fanfiction. Aprils onkel har fått jobben som Biebers bodyguard og April må tilbringe de neste 7 månedene med et idol som forandret seg og mistet tilgitten hennes.