del27

3.1K 44 6
                                    

Vi løp mot arenaen. Det var kun 20 minutter igjen før arenaen skulle ta imot tusenvis sv skrikende fans.

"April?" jeg stoppet henne i gangen. Hun snudde seg og smilte mot meg før hun kom nærmere. "Ja?" spurte hun og lente seg på veggen vi stod ved. De andre hadde gått videre. "Jeg vil at du skal være forsiktig så han ikke sårer deg. Så har jeg ihvertfall advart deg," sa jeg og så beskymret på henne. Hun nikket forvirret. "Men vi er jo ikke sammen ellernoe," lo hun. Jeg nikket oppgitt og gikk forbi henne og etter de andre.

Aprils synspunkt igjen:

Justin løp ut på senen og startet showet som vanlig. Midt i sangen u smile sluttet mikrofonem hans å virke. Han vinket med armene etter en ny mikrofon kjapt. Scooter rakk meg en. "Dette blir jo ikke kleint," mumlet jeg og bevegde meg mot åpningen av senen. "Hvordan går det folkens?" sa jeg høyt inn i mikrofonen og alle i salen begynte å skrike. "Jeg skal bare gi mikrofonen til Justin, men først vil jeg at dere skal synge sammen med meg," lo jeg.

"You smile, I smile," sang jeg sammen med resten av refrenget før jeg ga mikrofonen til Justin. Han tok armen min og viftet den oppe i lufta for å få fansen til å gjøre det samme, samtidig som han sang. Jeg gikk av senen og pustet lettet ut.

"Vil du velge One Less Lonely Girl igjen, April?" spurte han og kom mot meg. Jeg nikket og fikk vakten til å følge meg helt bakerst i salen før jeg sakte listet meg innpå en jente med mørkeblondt hår. "Vil du være One Less Lonely Girl?" spurte jeg høflig. Hun skrek gjentatte ganger og klemte meg.

"Du står her og venter frem til danserene kommer og henter deg. Så får du noen blomster og må gå tilbake i salen," sa jeg og smilte. Hun nikket iverig på hodet og man kunne se at hun var spent.

Justin kjærtegnet kinnet hennes og selv hvor han skulle danse fortsatte han å dulle med jenta som satt i den store stolen. Jeg kjente en sjalu følelse gikk igjennom meg, men jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg var sjalu. Jeg liker da ikke Bieber... eller gjør jeg det?

Enemies?Where stories live. Discover now