del41

2.7K 37 1
                                    

Justins synspunkt:

Jeg sov ikke. April bablet i vei og ville at jeg skulle tilgi henne. Jeg har ikke noe å tilgi henne for - jeg elsker henne, men hun elsker en annen.

Jeg hørte at bussen startet og begynte å kjøre. Next stop Europa!

Vi stoppet ganske kjapt igjen. Jeg antar at vi var på flyplassen og reiste meg fra sengen. I gangen møtte jeg på Chaz, men ignorerte han selvfølgelig.

Vi steg inn i flyet. Det var tre sovesofaer til oss. En måtte dele med April. Jeg har en liten misstanke om at det blir Chaz.

Jeg satt meg ned i en sofa og April kom trippende etter. Jeg dyttet henne over til sofaen på tvers over meg og så samtidig at Chaz satt seg ned ved siden av. De får bare ha det så godt.

Scooters synspunkt:

Jeg hadde merket at stemningen blandt de unge ikke var så bra lenger. Spesielt ikke blandt Justin og April. Første konsert spilles i Nord-Irland, deretter i Irland, England, Island, Norge, Sverige, Findland, Danmark, Tyskland osv.

Jeg har en følelse som sier at konstertene kommer til å være altfor dårlige nå som stemningen rundt lykkebringeren vår er blitt ødelagt. Jeg ønsker at Justin og fansen skal ha et bra samhold og derfor også en bra konsert, men vil også at de skal ordne opp alene. En vanskelig besluttning.

Enemies?Where stories live. Discover now