Με αγγαλιαζει σφιχτα μετα απο αυτα του τα λογια και φευγει μακρια μου. Τι εγινε μολις τωρα; Ο Αγγελος, ο σκληρος Αγγελος με αγκαλιασε;
"Αγγελε" Λεω ενω τρεχω απο πισω του.
"Τι ειναι Λια;" Με ρωταει σαν να θελει να με ξεφορτωθει.
"Τι ηταν αυτο; Ποτε δεν με εχεις αγκαλιασει" Λεω ενθουσιασμενη και αυτος χαμογελαει.
"Για ολα υπαρχει πρωτη φορα σπορε" Μου λεει χαμογελαστος και χανετε στο σχκοταδι.
[...]
"Ναι ναι και ασε! Εγινε τουρμπο μετα! Αλλα τον ηρεμησα και καταληξαμε σε μια βραδια ποθους" Λεει η Ελπιδα στην Κατερινα (εφοσον ειναι φιλες) και χαζογελανε μαζι.
"Λια... Εσυ χθες με ποιον ησουν;" Με ρωταει η Κατερινα και δαγκωνει το μοβ της νυχι. Ξιδι Κατερινα μου! Ξιδι!
"Με κανεναν" Λεω αδιαφορα και συνεχιζω να αντιγραφω την ασκηση στα μαθηματικα πριν χτυπησει κουδουνι!
"Χαχαχαχα ημουν σιγουρη! Και εσυ Ελπιδα μου, χαλιεσαι που καθεσαι και κανεις παρεα σε αυτο" Λεει αυταρχικα και την σπρωχνει απο τον ωμο.
"Αυτο να πεις το πρωτο σου το παιδι!" Της λεω με ενα ωραιοτατο χαμογελο και παταω τοσο πολυ το μολυβι στο χαρτι που νομιζω σκιστηκε!
"Εππ η κοριτσοπαρεα και ο Γιαννης" Λεει ο Ακης γελοντας ενω αγκαλιαζει απο την μεση την Κατερινα. Αχ τι ομρφ... Μαλακας που ειναι!!!
"Πολυ αστειο Ακη! Ας μην ξεχναμε οτι εσυ ντυθηκες γατος" Λεω χαζογελοντας και το ιδιο κανουν και οι φιλοι του πισω.
"Ηταν ενα γαμωστοιχημα! Και εισαι η μονη που το προσεξε, μην τολμισεις και το θυμησεις σε κανεναν πεθανες ηλιθιο" Μου λεει και σφυγγει τις γροθιες του. Βρε ουστ που θα σε φοβηθω κιολας!!
"Καλα καλα. Γατακι" Του λεω και του σηκωνω το πιγουνι καθως φευγω. Αφηνω ενα χαμο πισω μου και εκεινη την ωρα βλεπω την συμορια του Αγγελου να περναει απο εξω.
"Αγγελε!!" Φωναζω εγω. Αυτος γυριζει ελαχιστα το κεφαλι του και με κοιταει στα ματια. Γυριζει μπροστα ξανα το κεφαλι του και συνεχιζει να προχωραει φορωντας την μαυρη του κουκουλα.
"Αγγελε" Ξαναλεω πιο ηρεμα αφου περπαταω και εγω μεσα απο τα καγκελα οπου πανε αυτοι.
Αυτος ξεφυσαει και τρεχει προς τα εμενα.
"Τι θες;" Με ρωταει και κοιταει πισω. Κραταει τα καγκελα και με κοιταει στα ματια. Ενα μεγαλο χαμογελο σχηματιζεται στο προσωπο μου οταν βλεπω ενα μικρο "Λ" στην κλειδα του.
ESTÁS LEYENDO
Καταλαθος αδερφος 2
Novela JuvenilΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...