Κασερι με Ζαμπον vol2

1.3K 101 13
                                    

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.

Καιρο εχουμε να τα πουμε σε κεφαλαιο κασερι με ζαμπον παιδες. ΕΧΕΙ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Την πρωηγουμενη φορα, σαν ειχα ανακοινωσει οτι θα υπαρξει και δευτερο βιβλιο μετα τον Δημακο και την Ιωαννα.

Αυτη την φορα ομως, δεν θα το πω.

Ο κυκλος για αυτους τους χαρακτηρες και το βιβλιο εχει τελειωσει, και ελπιζω και για σας. Ηταν μια απιστευτη εμπειρια να ανακαληπτω τι αλλο μπορω να πω, και να αναρωτιεμαι τι θα γινει στο επομενο κεφαλαιο, και να νιωθω την αγωνια σας να ανεβαινει οσο τα κεφαλαια προχωρουσαν. Αλλα δεν νομιζω να μπορεσω να κανω αυτο που ολες θελετε.

Να κανω Καταλαθος Αδερφος 3.

ΕΙΠΑΜΕ!!

ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΠΙΑΣΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΚΟΥ;

Αυτο που ηθελα να πω, ηταν ενα τεραστειο ευχαριστω σε ολους σας (μποιζ εντ γκερλς) για την υποστιρηξη και τον ενθουσιασμο σας. Τα σχολια και ολα αυτα αι τζαστ κεντ θενκ γιου μορ.

Φυσικα και θυμαμαι τα κοριτσια που σχολιαζαν και τζαστ του νοου ΣΑΣ ΘΥΜΑΜΑΙ! ΘΑ ΣΑ ΒΡΩ ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΑΙ θα σας καψω το σπιτι.

Πλακιζω οπως παντα. Απλα αι λαβ γιου.

Εεελπιζω να σας αρεσε η ιστορια απο εμενα την Ω ασταθη εφηβη της πρωτης λυκειου (τριτης-πρωτης γιατι τοτε πηγενα τριτη γυμνασιου😏).

Το ονομα μου ειναι Ευρυδικη και σας ευχαριστω.

ΤΕΛΟΣ… ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΒΕΡΙ ΙΜΠΟΡΤΑΝΤ!

Λοιπον εχουμε και λεμε.

Εφοσον βρε παιδακι μου, ο Δημακος και η Ιωαννουλα δεν θα ξαναερθουμ στην επιφανεια (αν και θελουμε ολες μας αι νοου δατ)

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΜΠΡΑΝΤ ΝΙΟΥ βιβλιο μου;☺

Dirty Smile

Παιδες

Χωρις να γινω ψωναρα

Αν και μερικες φορες ειμαι

Καζ αιμ φακινγκ περφεκτ

Το βιβλιαρακι τα σπαει τα τζαμια και τα πλαστικα και οτι αλλο υλικο θες.

Το θεμα ειναι πολυυυ ενδιαφερον και φυσικα τιν φικσιον γουατ ελς μπρα;

Αυτα ειχα να σας πω.

Ευχαριστω και παλι και εκπιζω να μην το πηρατε πολυ στραβα που η ιστορια πλεων εχει τελειωσει. Αλλα μπορειτε να με ξαναβρητε στο αλλο βιβλιο😁

Σας ευχαριστω και παλι.

Ευρυ♥

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now