Κεφαλαιο 35ο

1.5K 142 6
                                    

"ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΤΣΙΔΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΙΚΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ" Λεει αυτη.

"ΕΡΙΚΑ ΠΡΟΣΕΧΕ... ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΗΣΤΩ. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ." Λεει αυτος.

"ΝΙΚΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ! ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΜΠΙΤΖΑΜΟΥΛΕΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ" Λεει αυτη.

"ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΣΑ ΜΟΥ;" Με ρωταει.

"Λες και θυμαμαι"

ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ;;;;;;; ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ ΠΑΣΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ;

ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΘΥΜΗΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΘΥΜΗΣΟΥ

ΑΑΑΑΧΧΧΧΧ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙΙ

"ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΓΑΜΩΤΙ"

"ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΓΑΜΩΤΙ" ΛΕΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ.

"ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΓΑΜΩΤΙ" ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΕΡΙΚΑ και μισο ρε παιδια γιατι λετε οτι λεω ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ; ΕΔΩ Η ΑΛΛΗ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΠΑΡΘΕΝΙΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΛΑΧΕΣ.

"Ερικα αρκετα ανεχτηκα." Λεει αυτος και κλεινει την πορτα.

Αυτη ξαπλωνει παλι πισω και βαζει τα χερια της στο προσωπο της.

"ΝΤΥΣΟΥ ΜΗΝ ΣΕ ΠΕΤΑΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ" Φωναζει και βγαινει εξω.

Κουλαρε κοπελια! Βαζω το παντελονι μου και το πουκαμισο μου ξεκουμποτο, σιγα τα αυγα αφου με ειδε γυμνο. Καλα οχι και γυμνο γυμνο, αλλα νταξ το εκανε και αυτο παλιοτερα.....

"Πες μου οτι δεν..." Ακουω μολις βγαινω.

"Δεν θα το πω επειδη δεν θυμαμαι" Της λεω και χαμογελαω. Καλα εχει φρικαρει τερμα!

"Τι εννοεις δεν θυμασαι Νικολα; Πρεπει να θυμασαι!" Λεει συξιλη.

"Εσυ θυμασαι;" Την ρωταω.

"Προφανως και οχι!" Λεει ξανα συξιλη και ορκιζομαι πως αν ηταν αγορι θα ετρωγε κροσε.

"Τοτε εγω γιατι να θυμαμαι γαμω την ψυχη μου;" ΜΑ ΑΚΟΥ ΛΟΓΙΚΗ!

"Ενταξει μην θυμωνεις... Θα... Θα δω τι θα κανω" Λεει τελικα και καθεται στον παγκο.

"Οτι και να εγινε μην στεναχωριεσαι" Της λεω με ενα χαμογελο μπας και ξεθυμωσει. Που δεν προκειτε...

"Και αν..."

"Και αν εγινε, πρεπει να εισαι χαρουμενη" Νταααα ειμαι ο Νικολας! Προφανως και πρεπει να ειναι! Η πρωτη της φορα με εναν εμπειρο. Πολυ, πολυ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ εμπειρο.

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now