Κεφαλαιο 24ο

1.9K 192 20
                                    

"Που παμεε;;" Τον ρωτησα και αυτος δεν γυρησε καν να με κοιταξει.

"Απλα ελα για ενα λεπτο" Μου λεει και κραταει σφιχτα το χερι μου.. Ανν... Αν γυρησει ο Αγγελος... Τι θα γινει;

Μπαινουμε σε ενα δωματιο που δεν ξερω απο που ποεκυψε, δεν το εχω ξαναδει τις δυο τρις μερες που ειμαι εδω!

Κλεινει την πορτα και κλειδωνει.

"Ισιντορ... Ανοιξε την πορτα" Λεω ηρεμα και συλλαβιστα.

"Δεν θα σου κανω τιποτα... Αν δεν το ζητησεις" Λεει ηρεμος και καθεται κατω.

"Και τι θα κανουμε εδω... Μονοι;" Ρωταω και αυτος βγαζει ενα πανι απο την τσεπη του.

"Θα σου δεσω το μαντιλι στα ματια. Και θα παιξουμε κατι" Μου λεει και κανει περα απο το προσωπο του τα μπουκλωτα μαλλια του. Πολλυ μπουκλα ρε παιδι μου! Δεν σου ξεφευγει το σκουλαρικι που εχει στο φριδι και προς θεου δεν περναει απαρατηριτο το τατουαζ στον λαιμο του!

"Και τ-τι θα παιξουμε;" Τραβλιζω... Τραβλιζω! Οχι... Τραβλιζω!!!!!! Ο Ισιντορ, ειναι τουλαχιστον τρια χρονια μεγαλυτερος μου. Ειναι τοσο αβολο αυτο.

"Θα δεις. Μην βιαζεσαι Λια" Λεει και μου κλεινει τα ματια με το μαντιλι.

"Λοιπον. Καποιος ειπε οτι ο ερωτας για μια στιγμη κραταει" Αρχιζει να λεει.

Ππφφφφ ποσο χαζος; Αυτο το τραγουδι το ξερουν ολοι.

*τζιτζικια*

"Το ξερω το τραγουδι" Του λεω και γελαω.

"Που να παρει" Αναφωνει και γελαει. Μαλιστα...

"Τι αλλο περιεχει το παιχνιδι;" Ρωταω και σταυρωνω τα χερια μου κατω απο το στηθος μου.

"Αυτο" Τον ακουω να λεει σιγανα και μετα ησυχια. Τιποτα.

"Την γαμησες" Φωναζει καποιος και αμεσως βγαζω το μαντιλι.

Ο Ισιντορ ειναι τοσο κοντα μου σε σημειο που ειναι ετοιμος.. ΝΑ ΜΕ ΦΙΛΗΣΕΙ! Ω ΝΑΙ!

Ο Αγγελος τον κοιταζει με θυμο απο την πορτα και αυτος γυριζει να τον κοιταξει.

"Π-πως μπηκες;" Ρωτησε αυτο που και εγω ηθελα να ρωτησω!

"Δευτερο κλειδι ηλιθιε" Φωναζει και ερχεται προς τα εμενα.

"Λια σηκω" Λεει απλα και με περνει απο το χερι.

Βγαινουμε απο το δωματιο και πηγαινουμε στο δικο του.

"Δεν ξερω τι θα κανω μαζι του. Αυριο θα φυγεις για το σπιτι σου." Μου λεει και ανοιγει την βαλιτσα βαζοντας μεσα πραγματα.

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now