Κεφαλαιο 23ο

1.8K 195 27
                                    

"Τι θα φαμε;" Ρωτησα τον Αγγελο και καθησα διπλα του.

"Μακαρονια νομιζω" Απαντησε χαλαρος και ολοι πλεον καθομαστε στο τραπεζι.

Ο Ισιντορ καθοταν διπλα μου και με εχει καρφωσει με το βλεμμα του. Νιωθω αβολα αλλα δεν μπορω να κανω κατι. Αν το πω στον Αγγελο μπορει να μαλωσουν!

Η Κατερινα εμφανιζεται με μια μεγαλη κατσαρολα και ενα.... Μωρο!!!

"Αααωω πως την λενε;" Λεω και σηκωνομαι απο την θεση μου πηγαινοντας κοντα της.

"Ελπιδα" Απανταει με ενα χαμογελο και μου την δινει.

"Ειναι πολυ γλυκια!" Μονολογω και παιζω με τα χερακια της. Δεν καταλαβα ομως οτι τοση ωρα με κοιτουσαν ΟΛΟΙ και πιο πολυ απο ολους ο Αγγελος.

Ειχε ενα γλυκο χαμογελο και με κοιτουσε μαγεμενος.

"Τυχαιρος ο Αγγελος" Φωναζει χαρουμενα ο Εφρεμ και εγω γελαω αμηχανα. Αφηνω την μικρη στο καροτσακι της και καθομαι στην θεση μου.

Νιωθω ενα χερι να πιανει το δικο μου και χαμογελαω.

"Γιατι χαμογελας;" Με ρωτησε ο Αγγελος βγαζοντας ενα γελακι και εγω εσμηξα τα φριδια μου.

"Μου αρεσει οταν πιανεις το χερι μου" Ψιθιριζω διπλα στο αυτι του και αυτος συνεχιζει να γελαει.

"Δεν πιανω το χερ-" Σταματαει αποτομα και σηκωνω το τραπεζομαντιλο και βλεπω το χερι του Ισιντορ να κραταει το δικο μου.

Αμεσως το περνω γρηγορα και αυτος μου χαμογελαει. Μου χαμογελαειι!!!!!!

"Ηρεμησε. Θα το χειριστω εγω" Ειπα στον Αγγελο για να μην ξεσπασει.

"Ισιντορ" Λεει απλα και σηκωνεται πανω.

"Θελω να σου μιλησω" Συνεχιζει. Εγω απλα καθομαι ακαθεκτη στο τραπεζι σερβιροντας τον εαυτο μου. Βαζω και στο πιατο του Αγγελου και η Κατερινα μου χαμογελαει. Φενεται καλη γυναικα!

Μετα απο λιγο ερχεται μονο ο Αγγελος και καθετε στο τραπεζι ηρεμος.

"Καλη ορεξη" Λεει μεσα απο τα δοντια του και αρχιζω να τρωω.

"Τι εγινε εκει μεσα;" Τον ρωταω και αυτος με κοιταζει ηρεμος.

"Ξεκαθαρησα τι ειναι δικο μου και τι δικο του" Απανταει και συνεχιζει να τρωει.

Τελειωνουμε το φαγητο μετα απο λιγο και ο Αγγελος με περνει απο το χερι και πηγαινουμε πανω.

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now