Κεφαλαιο 28ο

1.5K 163 11
                                    

"Σημερα εχουμε επετιο ενα μηνα" Λεω στο αυτι της και χαμογελαω.

Αυτη γουρλωνει τα ματια της και σηκωνεται πανω.

"Αγγελε!!" Λεω με μια φατσουλα και εγω γελαω.

"Αντε Νικολα σηκω" Του λεω και κλεινω την ταινια.

"Που να παω;" Δες τι ρωταει. Λες και με νοιαζει ασπουμε!!

"Ξερω γω πανε και στον Βορειο πολο αν θες! Απλα φυγε. Α και παρε και την Ερικα. Καντε μια βολτα. Προσφατα πηρες διπλομα αξιωποιησε το σε κατι χρησιμο! Εμεις παμε μεσα. Να φυγετε μεσα σε δεκα λεπτα" Λεω σοβαρος και η καημενη η κοπελα σηκωθηκε αρων αρων να μαζεψει τα πραγματα της. Την συμπαθησα!

"Εμεις παμε μεσα" Αναφωνω τραβοντας απο το χερι την Λια.

Νικολας POV (Κατερινα μουταπριξες😂)

"Ωραια" Λεει αυτη.

"Ναι ωραια" Λεω και εγω και βαζω τα χερια στην τσεπη μου. Καθομαστε σαν τους μαλακες ετσι απλα.

"Ποσο... Χρονων εισαι;" Ρωταω πιανοντας το σβερκο μου. Τελεια ερωτηση.

"16" 16;;;;;;;;; Τοσο μικρη;

"Πρωτη λυκειου δηλαδη" Συνεχιζει. Ακαλα.

"Οκ" Λεω με ενα χαμογελο και προχωραω προς την εξωπορτα.

Βαζω τα παπουτσια μου και κοιταζω πισω μου και αυτη μιλαει μονη της. Πιανει το κεφαλι της και μουτζωνει τον εαυτο της. Ακαλα.

Βγαινω εξω και αυτη κλεινει την πορτα.

Πηγαινω προς το αμαξι και γυριζω πισω να δω που ειναι αλλα εχει εξαφανιστει. Που στον πουτσο πηγε πριν λιγο πισω μου ηταν!

Κανω ενα βημα πισω και κοιταζω στο πεζοδρομιο. Περπαταει μπροστα με βιαστικο βημα και στριβει.

Α καλα, εγω προσφερθηκα. Βασικα δεν προσφερθηκα, αλλα νταξ.

Μπαινω στο αμαξι και βαζω μπρος, στριβω στην πρωτη γωνια και ξαφνικα μπροστα μου τσουπππ η Ερικα. Δεν θα την παω σπιτι της κιολας!!! Αυτη εφυγε.

Ανοιγω το παραθυρο και ακουω φωνες.

Σταματαω το αμαξι και κατεβαινω κατω. Και φυσικα η Ερικα! Απο σημερα το απογευμα την βλεπω παντου.

"Μα εγω δεν το ηθελα! Συγνωμη" Λεει αυτη και κατεβαζει το κεφαλι της.

"Οχι συγνωμη! Θα φωναξω την αστυνομια" Λεει αυτος. Ακαλα τι εκανε τοσο σοβαρο η κοπελα και θα φωναξει αστυνομια; Εγω εντυμεταξυ καθομαι στο καπο, και τους κοιταζω, μια την Ερικα, μια αυτον, μια την Ερικα, μια αυτον και ναι παει λεγοντας!

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now