Και ετσι, η ιστορια σταματαει να ξετιληγεται πια.
Η Ιωαννα και ο Δημος ζησανε ευτυσμενοι, εχοντας ο ενας τον αλλον μεχρι το τελος. Ολα ηταν καλα για αυτους. Ο Δημος ακομα αγαπουσε την Ιωαννα. Την θυμοταν με τα κοντα κοκκινα μαλλια και το ομορφο χαμογελο. Τοτε. Αυτη, τον θυμωταν με τα μακρια πλουσια μαλλια του και το μοντερο στιλ του. Τις ματιες τους. Τα φιλια τους. Αυτο που ζησανε μαζι. Δεν ξεχασανε τιποτα. Δεν μπορουσαν να ξεχασουν ποτε τιποτα. Στα 78 ο Δημος εφυγε απο την ζωη. Επιτα, η Ιωαννα δεν αντεξε πολυ περισσοτερο χωρις τον ανθρωπο της. Μετα απο εναν χρονο, η Ιωαννα εφυγε και αυτη. Ειναι ευτυχισμενοι μαζι. Εκει.
Η Δαναη και ο Κεβιν. Χωρισαν. Κανεις τους δεν ηταν ευτυχισμενος πλεον. Δεν υπηρχε αυτη η "χημεια" μεταξυ τους. Η κορη τους πλεων ειχε μεγαλωσει. Δεν θα επιρεαζοταν τοσο. Οταν η Δαναη φιλησε τον Λουκα ντυμενη στα ασπρα ηταν η πιο ευτυχισμενη στιγμη της ζωης της. Φυσικα, μετα τον γαμο, και μετα στο αμαξι που τους πηγενε σπιτι τους, η ροκ μουσικη δεν ελειπε. Και αυτη αμεσως αλλαξε σε μαυρα ρουχα και δυχτια. Το στυλ της, εχει παραμεινει το ιδιο. Παρολο τα χρονια που εχουν περασει.
Η Λια και ο Αγγελος ζουνε στην Θεσσαλονικη. Τα εξοδα για την μπαλα του μικρου Λουκα δεν ειναι τοσα, αλλα ο Αγγελος σπαταλαει ολο και κατι περισσοτερο για ποδοσφαιρικα παπουτσια και γαντια τερματοφυλακα. Η Λια ειναι σε καθε μαθημα μπαλετου της μικρης Ιωαννας και την καμαρωνει καθως στρυφογυριζει. Τα κοκκινα μαλλια ειναι το χαρακτηριστικο που της εδωσαν το ονομα της. Μποιαζει πολυ στην γιαγια της. Θα μπορουσε να ακολουθησει τα βηματα της. Να γινει μια υπεροχη γυναικα.
Ο Νικολας και η Ερικα. Ποτε δεν καταφεραν να ειναι ξανα μαζι. Ο καθενας πηρε τον δρομο του. Η Ερικα παντρευτηκε καποιον. Ουτε καν ξερουμε ποιον. Και ουτοσιαλος, δεν ειναι αναγκαιο να τα ξερουμε ολα! Ο Νικολας ομως, ακομα την αγαπαει.
Πλακιζω. Δεν υπηρχε περιπτωση να μην ειναι μαζι.
Και βεβαια ζουν σε μια μεγαλη μονοκατοικια με πολλα λουλουδια στον κηπο. Η Λουνα, το μικρο κουταβακι παντα καταφερνει να καταστρεφει τα λουλουδια της Ερικας αλλα δεν μπορει να κανει κατι. Το αγαπαει αυτο το κουταβι οσο τιποτα! Ουτοσιαλος, ο πενταχρονος Δημος θα ενιωθε μονος χωρις αδερφια. Ετσι, ηρθε η Λουνα! Μην γινει παλι τιποτα με ερωτες με αδερφια!! Φτανει!
Ζησαν ολοι την ζωη τους, την μια με περιπετειες, οπως τοτε που η μικρη Ιωαννα και ο μικρος Δημος χαθηκαν σε μια εκδρομη. Αλλα τελικα, απλα επαιζαν στο παρκινγκ του μουσειου. Αλλες φορες με χαρες, οπως τοτε που ο μεγαλος πλεων Δημος μπηκε σε μια απο τις μεγαλυτερες ομαδες του εξωτερικου. Και πλεων ειναι ενα οριμο παλικαρακι, τερματοφυλακας παρακαλω παρακαλω. Αλλες φορες, με στεναχωριες. Οπως τοτε που μαθανε οτι η Λουνα σε λιγο καιρο θα πεθενε απο αρρωστεια. Ηταν μεγαλη στεναχωρια.
Αυτο που θελω να πω μεσα απο ολο αυτον τον επιλογο. Στην ζωη, παντα θα υπαρξουν χαρουμενες, δυσκολες και απαισιες στιγμες.
Αλλες φορες σκεφτεσαι περισσοτερο απο οσο πρεπει και δεν κρατας το νοημα. Αλλες φορες κανεις πραγματα πανω στον θυμο σου που δεν θελεις να κανεις.
Ασε επιτελους τον εαυτο σου ελευθερο. Οτι ειναι να γινει, θα γινει.
Πες στο αγορι που σου αρεσει οτι θες να βγειτε. Ρωτα την φιλη σου γιατι λεει ασχημα πραγματα πισω απο σενα. Φιλησε εκεινη την κοπελα που σε κοιταζει και λιωνει. Μιλα με νεους ανθρωπους. Χαμογελα. Ζησε. Οσο μπορεις.
Μια ζωη την εχουμε και αν δεν την γλεντησουμε! Θα μπορουσε να ειναι τιτλοε για βιβλιο, αλλα ας το αφησουμε.
Κανε οτι θελησεις στην ζωη σου. Κανεις δεν μπορει να σε σταματησει. Μαθε το. Δεν μπορει κανεις να μπει εμποδιο σε αυτο που εσυ θες να κανεις.
Και αν καποιος, σου κρυψει τον δρομο απο αυτο που θες, δειξτου πως ειναι να χανεις.
Αν εισαι ερωτευμενος, πες το. Μην το κρατας. Δεν εχεις να χασεις τιποτα.
Δυο ανθρωποι μολις εκαναν μια οικογενεια, ενω ηταν αδερφια απο διαφορετικους γονεις. Ο κυκλος τους εκλεισε, και σε λιγο το ιδιο θα κανει και ο δικος σου.
Θελει να κλεισει, χωρις να εχεις κανει τιποτα;
Θελεις να κλεισει, χωρις να εχεις ζησει και βιωσει αυτα που οι ηρωες εζησαν;
Θελεις, να φυγεις, και να μην εχεις ιστοριες να πεις;
Ολα αυτα, ηταν μονο ενα παραδειγμα. Μια εκδοχη απο τις ατελειωτες που υπαρχουν. Ηταν ενα διδαγμα. Οτι αν θελεις κατι, και ο κοσμος να χαλασει. Μπορεις να το εχεις. Τα αδυνατα γινοντε δυνατα αρκει να τι θελεις εσυ!
Ξερω. Ειναι δυσκολο. Κανεις δεν ειπε οτι ειναι ευκολο και δεν νομιζω ποτε κανεις να το πει και να το πιστευει. Αλλα αυτοι οι δυο, το εκαναν. Παρολο που δεν ειναι αληθινο, μπορεσαν μεσα απο ολες αυτες τις καταστασεις να τα καταφερουν.
Κανε το ιδιο. Ακολουθα τον δρομο που αυτοι πηραν.
Ακομα και αν αυτο ειναι απαγορευμενο. Ακομα και αν ειναι καταλαθος. Ακομα και αν ειναι ο αδερφος σου.
Ο καταλαθος αδερφος σου.
Τ Ε Λ Ο Σ
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...