"Που παμε;" Ρωταω και αυτος συνεχιζει να με τραβαει απο το χερι και να με πηγενοφερνει στο σπιτι.
"Τι καταλαβες απο αυτο που εκανα μολις τωρα;" Ε;
"Τι εννοεις;" Τον ρωταω και ειμαι τοσο μπερδεμενη! Ειναι αργα το βραδυ και κανουμε βολτες σε ενα παλιο σπιτι.
"Σε κανω βολτες τοση ωρα. Χωρις λογο. Αλλα υπαρχει λογος. Πριν ενα χρονο σχεδον, η Κατερινα εμεινε εγκυος. Οπως καταλαβαινεις, αυτο ειχε επιπτωσεις στην ομαδα. Ο Εφρεμ το ελεγε μπασταρδο και δεν ειχε καν γεννηθει και αυτη ηταν πολυ στεναχωριμενη. Εφυγε απο την ομαδα. Μας τσακισε ολους αυτο, μην φανταστεις τον Εφρεμ. Τον Ντιμιτρι τον πειραξε πολυ προφανως να τον πειραξει ηταν τσιμπιμενος μαζι της και ηταν διαθετιμενος ακομα να γινει ο πατερας του παιδιου! Ετσι λοιπον, εφυγαν με την σειρα τους ολοι οι αλλοι. Εμεινα μονος εδω μεσα. Για ενα εξαμηνο. Πηγαινοερχομουν καθε μερα ολο και πιο πολυ. Ηταν σαν χομπι; Ή καλυτερα σαν καθημερινη ρουτινα. Πως εσυ πλενεις τα δοντια σου και βγαινεις με τις φιλες σου. Εγω περπατουσα παντου. Μπορουσα να παω σε καθε γωνια του σπιτιου με κλειστα ματια, αυτια χωρις να εχω δυσκολιες!" Μου λεει και στεκεται χωρις να κουνιεται.
"Σταματα" Λεω ξαφνικα και με κοιταζει στα ματια.
"Δεν θελω να μαθω αλλα. Μονο στην σκεψη... Απλα απαντα μου σε αυτο" Λεω σοβαρη και πηγαινω κοντα του.
"Εισαι ακομα σε αυτο... Σε αυτο;" Ρωταω ολη ελπιδα και αυτος γελαει λυπημενα.
"Εφυγα για λιγους μηνες. Για πρωτη φορα. Για να σε δω"
"Δηλαδι... Θα ξαναφυγεις;" Τον ρωταω και κοιταζω κατω.
"Ναι" Λεει μονολεκτικα και νιωθω δακρυα να σταζουν στο φθαρμενο πατωμα.
"Μην κλαις σε παρακαλω" Τον ακουω να λεει και πιανει τα μαλλια του.
"Δεν θελω να ξαναφυγεις Αγγελε" Ομολογω και καθομαι κατω.
"Ουτε εγω μικρη μου. Πρεπει" Μου λεει ενω ερχεται κοντα μου.
Κατεβαινει στο υψος μου και σηκωνει το κεφαλι μου με τον δαχτυλο του. Εχει βουρκωσει και εγω κλαιω κανονικα. Δεν θελω να φυγει...
"Λια;" Ψιθιριζει απεναντι μου και εγω τον κοιταζω στα ματια.
"Σε αγαπαω"
Δεν προλαβαινω να κανω κατι και πιεζει τα χειλη του εναντια στα δικα μου. Με σηκωνει πανω και περναει τα ποδια μου γυρο απο τον κορμο του.
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...