ΧΕΛΟ ΠΡΙΤΙ ΜΠΟΙΖ (νοτ) ΕΝΤ ΓΚΕΡΛΣ!
ΝΑΙΟΛΕΑ!
Τι κανετε μικρα σαπισμενα σαλιγκαρια της ερημου;
Δεν χρειαζεται να απαντησετε επειδη ηδη ξερβ οτι ειστε υπεροχα (... Δεν βγαζει νοημα το ειστε υπεροχ...) ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΙΒΑΣΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΠΙΤΣΙΖ😂
Απλα ηθελα να κανω ενα ιντρο και να σας ενημερωσω οτι σε αυτο το κεφαλαιο θα υπαρξουν σκηνες βιας και απροσηλοτης εξηβρισης. Αν ακομα επιθημητε να διαβασετε το κεφαλαιο αυτο, πατηστε το 2. (Οποια πατησε το 2 +1)
ΛΕΤΣ ΜΠΙΓΚΙΝ😍
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶
"Αγγελε σταματα σε παρακαλω" Τον παρακαλαω και ο Αλεξ ειναι στην μεση απο αυτον και τον Ισιντορ.
"Δεν σταματαω γαμω! Ας σταματησει αυτος" Του λεει ενω τον βαραει αλλη μια φορα με την σφαιρα στο ποδι.
"Την γαμησες" Φωναζει αυτος και ο Αλεξ δεν το βλεπω και πολυ ζωντανο αυτο οσο ειναι αναμεσα τους!
"Αγγελε παμε να φυγουμε! Τυχαια βρεθηκαμε εκανεσ ολοκληρη σκηνη!" Του φωναζω και η Ελπιδα απο διπλα μου βαζει κραγιον με γευση μακαρονια με κυμα (;;;;;;;;;;;;;;)
"Αλεξ εμεις φευγουμε" Του λεει και βαραει παλαμακια. Αυτος αμεσως τα παραταει ολα και πηγαινει να μαλωσουν. Τελεια τους ξεφωρτοθηκα και αυτους. Τωρα μενει ο Αγγελος που εδω και ποση ωρα σημαδευει τον Ισιντορ με το οπλο και τον εχει πετυχει πολλλεεςς φορες. Αλλα και ο Ισιντορ δεν παει πισω. Παντου κοκκινος ειναι ο Αγγελουκος μου!
"Ποναει γαμωτο ποναει" Φωναζει ο Ισιντορ και συνεχιζει να βαραει.
"ΑΓΓΕΛΕ! Ακουσε με προσεκτικα. Με εφερες σε ενα ριμαδιασμενο πολεμο πειντμπολ, οχι για να παιζεις εσυ με τον Ισιντορ. ΑΛΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΑΙ ΕΔΩ ΣΑΝ ΤΟ ΑΓΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΖΩ" Παραπονιεμαι και στηριζομαι πανω στο οπλο.
Καταλαθος ομως οπλιζεται απο μονο του (μαυρη μαγεια και ετσι φαση) και καταλαθος παλι πατιεται η σκανδαλη (πρασινη μαγεια και ετσι φαση) και μπααααμμμ πανω στο βυζι το μπλε το χρωμα. Τωρα ειμαι στρουμφοβυζινα.... Τελεια.
"Αουτς γαμωτο" Φωναζω και πεταω κατω το οπλο.
"Χαχαχαχαχαχαχα χαζουλααα" Λεει απο διπλα μου ο Αγγελος και εγω τον κοιταζω θυμωμενη.
"Ποναω!" Τριζω και συνεχιζει να γελαει. Αισχρο γουρουνι...
"Που;" Ρωταει και ερχεται πιο κοντα μου.
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...