"Μακαρονια"
"Γεμιστα"
"Μακαρονια"
"Γεμιστα"
"Μα δεν ξερω να κανω γεμιστα" Φωναζω και αυτος με κοιταζει με μισο ματι.
"Να μαθεις" Απανταει ξερα και πηγαινει πανω.
Τελεια!!! Τωρα εγω τι θα κανω; Βρε δεν χεζεται; Θα κανω μακαρονια και ΑΝΝΝ θελει ας φαει. Ή θα ψοφισει απο την πεινα ή θα φαει. Αυτο εχει το μενου αντε τωρα!
Βαζω τα μακαρονια μεσα στο καφτο νερο και κλεινω το καπακι. Πηγαινω στο σαλονι και ανοιγω την τηλεωραση.
Καθως γυριζω το κεφαλι μου βλεπω... Το κινητο του. Οχι δεν θα το κανω. Εχουμε ενα κυρος! Μονο κατινες περνουν κινητ-
Το ανοιγω και εχει κωδικο. Μπαααα που να σκασει!! Αχ ποσο ομορφη ειναι αυτη στο μπακραουντ.
ΚΑΛΕ ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!
Κοιταζω γυρω μου μπας και με κοιταζει κανας Αγγελος ή και ο Θεος. Σχωραμε Παναγια μου!
Με εχει για μπακραουντ. Καλα δεν τον αδικω. Τετοιο μαναρι αξιζει να το βλεπεις μολις ανοιγεις το κινητο σου. Τωρα ο κωδικος... Ειναι, μηπως ειναι η ημερομηνεια γεννησης του; Πληκτρολωγω την ημερομηνεια αλλα τζιφος.
Μηπως ειναι το αγαπημενο του φαγητο; Πληκτρολογω τα γεμιστα αλλα μπα που να σκασει δεν ανοιγει!
Εδω και μιση ωρα πληκτρολωγω διαφορους συνδυασμους αλλα τιποτα. Εχω γραψει πορνοσταρ, ποδοσφαιριστες ονοματα παλιων τσουλιων που κουβαλουσε αλλα τιποτααα!!
"Οσποροςειναιδικοςμου" Γραφω και γελαω με μενα.
ΜΑ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΩΝ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΦΟΥΤΕΡ ΑΝΟΙΞΕ!
Πιανω το κεφαλι μου και ειμαι ετοιμη να τσιριξω τοσο πολυ!
Μπαινω... Μισο... Να μπω στις φωτογραφιες; Στα μηνυματα; Εχω τοσα πολλα να εξερευνησω.
"Τι εκανες να φαμε;" Τον ακουω απο πισω μου να λεει και γουρλωνω τα ματια μου.
"Εεε μακαρονια εκανα" Λεω σιγανα και κρυβω το τηλεφωνο πισω απο το μαξιλαρι.
"Καλα" Λεει και τεντωνετε -κγχ ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ΑΛΕΡΤ-
"Που ειναι το κινητο μου;" Ρωταει και εγω κοιταω το ταβανι. Οχι σιγουρα δεν ειναι στο ταβανι.
"Αααα καπου εδω θα ναι. Παντως δεν το ειδα να σου πω την αληθεια" Του λεω και αυτος ψαχνει. Παιρνω το τηλεκοντρολ και αλλαζω καναλια. Εχω περασει Βεφα, τσοντες, ντοκιμαντες με δελφινια, ισπανικες σαπουνοπερες και αυτος ακομα ψαχνει.
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...