"Ελα βρε Λια μου" Της λεω αλλα αυτη δεν σταματαει.
"Ειναι... Ειναι... Μα γιατι;" Φυσαει την μυτη της και τρωει αλλο ενα σοκολατακι.
"Βρε μωρο μου ετσι οπως κανεις θα γινεις σαν με αυτην που πηγε" Της λεω για παρηγωρια αλλα τι αλλο να πω η καημενη;
"ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΑΑΑΑΣΣΣΣΣΣ" ΑΧ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;
"Πως... Πως εγινε;" Την ρωταω και αυτη κοιταζει το παραθυρο.
"Απλα χαθηκε. Δεν ηξερα που ηταν. Και τον εψαχνα, και ρωτησα τον Αλεξανδρο που ηταν και μου ειπε σε ενα δωματιο. Και γελασα. Το θυμαμαι. Γελασα, επειδη σκεφτηκα, τι να κανει μονος του σε ενα δωματιο; Περπατησα μεχρι τον διαδρομο, εναν απο τους πολλους τελος παντων και ανοιξα ολες τις πορτες. Οταν εφτασα στην τελευταια, ακουσα... Διαφορα. Και μπηκα. Στην αρχη ειδα μια κοπελα δεν ξερω ποια. Και μετα... Γυρισε. Γυρισε το κεφαλι του και με κοιταξε και ειχε ενα χαμογελο. Σαν να ηθελε να παρει εκδηκηση. Για κατι πολυ κακο. Δεν ξερω τι εκανα, ή τι εκανε. Απλα δεν θελω να ξαναγινει κατι τετοιο ποτε ξανα. Και αν τον ξαναδω τι θα κανω;"
"Τιποτα. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τον αφησεις να ερθει αυτος. Χρειαζεσαι καποιες εξηγησεις" Την συμβουλευω και αυτη ανασθαιναζει.
"Δεν θα κραταω ποια η την μικρη. Η μαμα σου πηρε αλλη γυναικα. Δεν μπορω να ερχομαι σπιτι" Ομολογω και χαμογελαω.
"Γιατι;" Αμαν. Αμαν αμαν. Αν της πω τωρα οτι με τον Νικολα τσουπ τσουπ μουρλωχτα θα ειναι μαχαιρι στην πληγη. Αστο.
"Εχω αλεργια στα μωρα" ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΧΧΧΑΧΑ ΟΜΓ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ.
"...οκ" Λεει αυτη και χτυπαει το τηλεφωνο.
Το δικο μου τηλεφωνο προς μεγαλη μου εκπληξη.
Το σηκωνω και κοιταζω την Λια.
"Ναι;"
"Σου ελειψα;" Οχι.
"Ποιος ειναι;" Ρωταω μην ξερωντας πραγματικα ποιος ειναι.
"Ελα ρε μωρο μου" ΜΩΡΟ ΤΙ; ΜΩΡΟ ΤΙ;;;;;;;;; ΠΟΙΑΝΟΥ; ΤΙ; ΠΟΙΑΝΟΥ; ΤΙ ΠΟΙΑΝΟΥ; (μπλε ποιανου; ΩΚΑΙΑΝΟΥ) (#καμμενηηηη)
"Ο Νικολας ειμαι" Λεει μετα απο λιγο και εγω χαμογελαω τοσο πολυ.
"Καιι τι θες εσυ ειπαμε;" Η Λια ρωταει ποιος ειναι και εγω τι της λεω;
"Σημερα που ειναι Κυριακη ειπαμε με τα παιδια να παμε να φαμε σε κανα μαγαζι το μεσημερι. Και θα ειναι πολλα παιδια. Μην λειψεις. Θα σε περιμενω. Πες και την αδερφη μου" Και την αδερφη σου; Αυτη τωραααα δεν νομιζω.
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...