Κεφαλαιο 32ο

1.5K 160 16
                                    

"Και μετα απλα... Ηταν τελειο φιλε. Το πιο καλο σεξ της ζωης μου. Μα τον Θεο" Συνεχιζει να μιλαει ο αλλος και εγω συνεχιζω να βλεπω της φωτογραφιες της Ερικας που αναιβασε προσφατα. Δεν ξερω γιατι!

"Με ποια το εκανες παλι;" Δεν ακουσα καν τι ειπε λιγο.

"Με την αδερφη σου;" Λεει και γελαει ο μαλακας. ΤΟ ΒΟΔΙ ΤΟ ΟΡΘΙΟ!

"Το εκανες με την αδερφη μου;" Δεν μπορει...

"Ναιπ. Και ηταν το καλυτερο σεξ της ζωης μου" Ομγ θα τον πλακωσω!

"Απλα βγες εξω. Μεχρι να ηρεμησω. Και μετα θα σε μελανιασω" Τον προειδωποιω και αυτος γελαει.

Σηκωνεται και πηγαινει προς την πορτα.

"Αααα τι εγινε με το σπιτι σου τελικα;" Το σπιτι μου...

"Ε να χθες μπηκα μεσα στο βραδυ και επεσε ολος ο τοιχος απο διπλα μου. Ειχε υγρασια εξ αρχης" Εξηγω τι εγινε.

"Καλα. Θα μεινεις εδω;" Με ρωταει και εσθανομαι οτι θελει να πω ναι.

"Ναι που αλλου;" Το προσωπο του λαμπιριζει μολις το ακουει. Τι σκατα το γυρησε και θελει να με βιασει;

"Ωραια γιατι ολοι εμεις, εκτως εσενα, εχουμε να παμε σε γαμο. Θα λειπουμε ολο το βραδυ αυτο ηρθα να σου πω. Καιιι η μικρη δεν θα ερθει μαζι μας. Που σημαινει πως λογικα σημερα.." Οχι... Μην το πεις... Οχι.

"Θα κοιμηθει και η Ερικα εδω. Μπορειτε να δειτε καμια ταινια, ή απλα μην της δωσεις σημασεια. Αυτα. Καλα να περασετεεε" Μου λεει γρηγορα και βγαινει απο το δωματιο.

Αμεσως σηκωνομαι πανω και μυριζω την μπλουζα μου. Δεν επρεπε να το κανω... Μπαινω εμεσως στο ντουζ και κανω ενα κρυο μπανιο. Μου αρεσει να νιωθω το κρυο νερο πανω μου.

Βγαινω απο το μπανιο και γαμωτο ξεχασα την πετσετα εξω.

Βγαινω εξω με τα νερα να σταζουν και πηγαινω στο σαλονι.

"ΑΑΑΑ" ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

"ΑΑΑΑ" ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΤΩΡΑ;

"ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΔΩ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΔΟΞΑΣΤΟ ΜΟΥ;" ΤΗΝ ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ.

"ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΡΥΓΥΡΝΑΣ ΤΣΙΤΣΙΔΟΣ;" Ω ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!!

"ΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ ΜΟΥ ΞΕΧΑΣΑ"

"Οκ ας ηρεμησουμε λιγο" ΤΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΜΩΡΗ;

"Που ειναι η πετσετα μου;" Ρωταω και πιανω το κεφαλι μου. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;

"Απλωμενη εξω" Απανταει εμω κοιταζει εξω.

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now