Κεφαλαιο 38ο

1.3K 143 27
                                    

"Τι οπως μπορεσα εγω γαμωτο;"

Λεει αυτη και αυτος βαραει το τραπεζι. Ολη η παρεα εχει σταματησει να μιλαει, και εντομεταξυ ειναι και κατι παιδια που δεν τα ξερω καν αλλα και αυτα σταματησαν.

Εγω, εχω εδω και μιση ωρα το χερι του Νικολα να με χαιδευει και δεν ειμαι και πολυ καλα ΖΕΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!

"Τι εννοεις τι εκανες; Τι εννοεις γαμωτο" Λεει αυτος. Μισο ρε παιδια, τι παιχτηκε;

"Τι ακριβως γινεται;" Με ρωταει ο Νικολας. ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ;

ΠΑΡΤΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ!

"Λια..." Παω να την ησυχασω αλλα αυτη απομακρινεται.

"Οχι ασε με!!! Θελω να μου πει τι εχω κανει! Τι εκανα και εκανε αυτο που εκανε. Τι καναμε" Μου λεει και φαινεται πολλυυυυυυυ θυμωμενη!

Αυτος την παιρνει απο το χερι και βγαινουνε εξω γρηγορα.

Α ΦΑΚ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ! ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΣΚΑΣΕΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΣ! Σκαστε σκεφτομαι...

ΤΟ ΒΡΗΚΑ!

Βγαινουνε απο το μαγαζι και πηγαινουνε πισω απο αυτο.

Παιρνω απο το χερι τον Νικολα και προχωραω προς την εξωπορτα.

"Ερχομαστε εσεις εδω ΜΗΝ ΚΟΥΝΗΘΗΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ" Λεω στα αλλα παιδια (που δεν ξερω καν ποιοι ειναι εντομεταξυ)

Βγαινουμε και εμεις εξω και προσπαθουμε να ακουσουμε τι λενε. Εγω ειμαι κρυμμενη πισω απο ενα αμαξι και ο Νικολας απο εναν τοιχο.

Α ΦΑΚ! ΦΑΑΑΚΚΚ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.

"Κατσε κατω γλυκο μου να ακουσουμε μαζι ΚΑΤΟΥΡΑΣ ΜΕΤΑ" Ψυθιριζω και ο Νικολας με κοιταει με ενα βλεμμα σκασε θα σε ακουσουν αλλα με κατουραει ενα σκυλι λεμε!!!

Οκ... Τι πιο απαισιο μπορει να γινει;

Ξαφνικα απο το αμαξι βγαινουν φωτα. Φωτα; Γιατι; Πηρε μπρος; Χαχαχαχαχα ΤΙ;

ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣ; ΑΝ ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ...

Ω φακ.

Το αμαξι κινητε λιγο και εγω βγαζω το κεφαλι μου και βλεπω απο το παραθυρο.

Βλεπω εκει που ειναι το θυραμα (κοινος Λια-Αγγελος) και δεν μιλανε ακομα. Απλα αυτος κανει γυρω γυρω ολοι στην μεση ο μανωλης και αυτη καθεται σε ενα πεζουλακι.

Ωραια.

Εχω ωρα.

Χτυπαω το παραθυρο και μια γιαγια γυριζει να με κοιταξει. Εντομεταξυ, η γιαγια οδηγαει. Η γιαγια... Οδηγαει. Η γιαγια.

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now