"Γεια σου Λια" Μου λεει με σηκωμενα φριδια και αρχιζω να φορτιζω. Τι κανει στο σπιτι ΜΟΥ με τα πραγματα ΜΟΥ;
"Γεια σου... Αγγελε" Του λεω και καταπινω αφου ερχεται κοντα μου. Ειναι ο Αγγελος.
Ο ΠΡΩΤΟΣ.
ΤΗΣ ΞΑΚΟΥΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
ΤΟΣΟ ΓΚΑΝΤΕΜΟ!
"Τι νεα συγγατοικε;" Με ρωταει γελοντας.
"ΣΥΓΓΑΤΙ;;;;;;;"
"Κε... Συγκατοικε. Χαζη εισαι;" Αχ δεν μπορω! Γιατι με ειπε συγκατοικο; Πλακα θα κανει ετσι; ΕΕΕΕΤΣΙΙΙ;;
"Γιατι συγκατοικοι;" Ρωταω και τον σπρωχνω.
"Γιατι ειμαστε συγγατοικοι. Εσυ μαγειρευεις" Μου λεει και κλεινει το ματι του. Καθεται χαλαρος στον καναπε και βαζει τα ποδια του στο τραπεζακι ΜΟΥ.
"Δεν καταλαβαινω Αγγελε!!!" Παραπονιεμαι και τον κοιταζω απο πισω.
"Να σου εξηγησω λοιπον σπορε. Η γιαγια σου.... Μου ειχε μεγαλη αδυναμια. Και ειχα γινει κομματια οταν εμαθα οτι... Τελος παντων. Απο οτι σου ειπε η κυρια Ιωαννα, το σπιτι αφεθηκε σε σενα. Αλλα οχι ΜΟΝΟ σε σενα. 50% πανε σε σενα και αλλα 50% σε μενα. Που σημαινει πως το σπιτι μοιραζεται στα δυο. Σε μενα, και σε σενα. Που σημαινει πως απο εδω και περα ειμαστε συγκατοικοι."
Ο
Μ
Γ
ΔΗΛΑΔΙΤΩΡΑΜΟΥΛΕΤΕΟΤΙΘΑΕΙΜΑΙΣΤΟΙΔΙΟΣΠΙΤΙΜΕΤΟΝΑΓΓΕΛΟ;
ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΚΑΝΑ;
ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΩΡΩ ΚΑΙ ΜΠΑΜ ΑΓΓΕΛΟΣ!
Οχι οχι οχι οχι οχι οχι καποιο αστειο θα ειναι! Δεν γινεται αυτο!
"Πλακα κανεις;" Φυσικα κανει πλακα. Δεν γινεται να μην κανει πλακα!
"Μπααα" Απανταει γελοντας μουλωχτα ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΣΥ ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΟΨΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΟΥΜΕ!
"Μα πως;" Ρωταω τον εαυτο μου και πιανω το κεφαλι μου γιατι αν το αφησω ειναι 98...6% οτι θα κανει ενα ΜΠΑΜ και θα βγουν ολες οι βλακειες που περιεχοντε και μετα τρεχα μαζεβε.
"Ελα να σου δειξω τα χαρτια της διαθηκης!" Μου λεει ενθουσιασμενος και εγω τρεχω στον καναπε. Παω να κατσω αλλα αυτος με γυριζει (με καποιον μαγικο τροπο) και ειμαι απο κατω του.
"Γατακι" Μου λεει ενω ειναι απο πανω μου και πιανει την μεση μου. Μετα απο τοσο καιρο. Τοσο πολυ καιρο. Ειμαστε ξανα εδω. Νιωθω το βλεμμα του να τρεχει στο σωμα μου και μετα στα ματια μου.
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...