"Λοιπον, εχω βαρεθει! Παιζουμε θαρρος ή αληθεια;" Του λεω και αυτος με κοιταζει με νυσταγμενα ματια και βρεγμενα μαλλια αφου εκανε μπανιο. Χμ...
"Καλα" Λεει με βραχνιασμενη φωνη και εγω κοιταω αλλου.
"Θαρρος ή αληθεια;" Του λεω με ενα χαμογελο και αυτος βαζει την πετσετα να στηριζεται στον ωμο του.
"Αληθεια" Απανταει και καθεται διπλα μου με την πλατη πισω.
"Ειναι αληθεια οτι κατι θες;" Τον ρωταω. Αυτος κραταει ενα τσιγαρο στο χερι του και με κοιταζει λοξα.
"Ειναι αληθεια" Μονολογει γελοντας αυταρχικα. Ωρες ωρες ειναι τοσο μηστιριος!
"Τι;" Τα ματια μου γεμιζουν απο ελπιδα να μου πει αλλα το μονο που κανει ειναι να τιναξει τα μαλλια του και να βραχω απο πανω μεχρι κατω.
(ΙΕΡΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ)
"Σειρα μου" Απανταει και βγαζει τον καπνο απο το στομα του.
"Θαρρος, ή αληθεια μικρη;" Ρωταει και εγω καθομαι καλυτερα.
"Θαρρος" Απανταω μιας και ειμαι θαρραλεα. Ε;
"Πες μου με ποιον εισαι τσιμπημενη" Μου λεει και ρουφαει αρκετο δηλιτηριο.
"Ε..."
"Ημουν" Λεω λυπημενα στην θυμηση του και καθομαι πισω.
"Με ποιον;" Με ρωταει.
"Δεν θελω να πω το ονομα του Αγγελε" Ομολογω και αυτος με κοιταζει καθαρα.
"Εισαι χαζη" Χαζογελαει λυπημενα και με αγκαλιαζει.
"Θαρρος ή αληθεια;" Τον ρωταω με παιχνιδιαρικη φωνη και αυτος σηκωνεται.
"Εεειι που πας;" Ρωταω θυμωμενα και σταυρωνω τα χερια μου.
"Ζεσταθηκα σπορε" Μου λεει και μου κλεινει το ματι. Μετα βγαζει την μπλουζα του και Ιησους Χριστος νικα και ολα τα κακα σκορπα. Παιζει να επαιζε σε καμια ταινια με τον Βιν Ντιζελ και να μην μας το ειπε. Θα εκανε ειδικη προπονηση και προς Θεου, οχι σοκολατα! Ο καημενος τον λυπηθηκα τωρα!
"Αααα θαρρος" Μου λεει. Χαααα σε επιασα Αγγελε μου!
"Φιλα με" Λεω ενω κοιταω αδιαφορα μπροστα. Ειναι παγιδα, και ειμαι σιγουρη θα την πατησει!
"Τι εκανε λεει;" Με ρωταει ενω εχει ακομα το τσιγαρο αναμεσα στα δοντια του.
"Αυτο που ακουσες" Απανταω απολυτα φυσιολογικα και κοιταζω τα νυχια μου. Ενα κοκκινακι τωτα μερες που ειναι καλο θα ηταν εδω που τα λεμε!
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...