Κεφαλαιο 14ο

1.7K 194 54
                                    

"Δυο κανονες" Μου λεει ενω μοιραζει τις καρτες και καθεται απεναντι μου.

"1. Δεν θα με φιλησεις. Οτι και αν γινει. Οτι και αν σου πω. Αν το κανεις, θα χασεις. 2. Δεν κανεις να πεις οχι" Μου λεει και καθεται χαλαρα στην καρεκλα απεναντι μου. Πινει μπυρα και δεν εχει τσιγαρο, σπανιο!

"Πρωτος γυρος" Μου λεει και μου δινει εφτα χαρτια.

"Πονταρεις κατω χαρτια. Αν εχω ιδιο χαρτι με σενα, πρεπει να κανεις κατι που θα σου πω" Αφηνει την μπυρα κατω και συγκεντρωνεται στο παιχνιδι. Ο Θεε μου... Ετσι οπως ειναι... Με ενα μαυρο αμανικο φανελακι και μια γκρι φορμα. Τα μαλλια του αναστατα και τα ματια του γιαλιζουν.

Βλεπω τα χαρτια μου και δεν εχω και πολλες επιλογες. Βαζω κατω την νταμα.

Αυτος με κοιταζει στα ματια με ενα πονυρο βλεμμα. Καθεται πισω στην καρεκλα και πιανει την μπυρα του. Αφηνει αργα αργα ενα φυλο πανω απο το δικο μου. Νταμα. Κρυος ιδρωτας με λουζει και νομιζω θα παθω καρδιακο! Τι θα μου πει να κανω;

"Ας αρχισουμε απο τα ευκολα." Ξεκιναει και φτιαχνει τα μαλλια του.

"Παρε τηλεφωνο τον φλορο και πες του οτι τελειωσατε" Μου λεει με ενα χαμογελο.

"Μα-"

"Δεν εχει μα. Δεν μπορεις να πεις οχι ηταν στους κανονισμους" Μου λεει και φενεται οτι το απολαμβανει το φιδι το κολοβο. Καλα γλυκουλι, κατσε να ερθει η σειρα μου ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΨΑ!

Ανοιγω το τηλεφωνο μου ενω τον κοιταζω με μισος. Θα μου το πληρωσεις αυτο μικρο σκουλικι!

-πως; Θα του κατσεις ε;-

Να μου θυμισετε, να καταστρεψω αυτο το υποσινηδιτο!

"Εμ... Γεια σου Αγγελε" Λεω στο τηλεφωνο και ο Αγγελος απεναντι μου χερεταει γελοντας. Γκρρρρ.

"Εμ... Κοιτα. Δεν ειναι οτι δεν περασα ωραια. Απλα... Δεν θελω να ξαναβρεθουμε. Συγνωμη" Του λεω και του το κλεινω. ΤΩΡΑ ΝΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ!

"Τελεια" Αναφωνει χαμογελοντας και πινει κιαλη μπυρα. Να του κατσει στον λαιμο να πνιγει!

"Σειρα σου Ρομπεν των Δασων" Λεω με ενα χαμογελο και αυτος με κοιταει παραξενα.

Βαζει κατω ενα δυαρι κουπα. ΜΠΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑΦΡΟ ΒΟΔΙ!

"Τι αυτο; Δεν εχεις;" Αναφωνει γελοντας και εγω ρολαρω τα ματια μου.

"Παιζεις σπορε" Γελαει και πινει κιαλο.

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now