Κεφαλαιο 6ο

1.9K 210 44
                                    

Την αφηνω απαλα πανω στο κρεβατι και κανω τα μαλλια της περα απο το προσωπο της. Τετοιο προσωπο, ειναι κριμα να το κρυβουνε μαλλια.

Αυτη βολευεται περισσοτερο και εγω χαζογελαω.

Βγαζω μια μπλουζα μου ασπρη και μια βερμουδα μαυρη. Θα ειναι δυσκολο αλλα θα προσπαθησω!

Την σηκωνω ελαφρα και της βγαζω την μπλουζα τησ. Στην θεα μου ειναι το κορμι της. Διαολε, εχει χαρη που την σεβομαι. Της βαζω γρηγορα την δικια μου μπλουζα και βγαζω τις σκεψεις απο το μυαλο μου. Ειναι η Λια! Ξυπνα!

Αμεσωσ μετα της βγαζω το σορτσακι. Ειναι πολυ πιο δυσκολο για μενα απο οτι περιμενα! Τα ποδια της ειναι οτι πιο ομορφο εχω δει. Καθομαι απλα και τα κοιταζω ενθουσιασμενος, με το γεγονος απο το ποσο υπεροχη ειναι. Δεν πρεπει να νιωθω ετσι για αυτην και το ξερω. Ο Νικοκας θα με μισησει, και αυτη θα με μισησει. Κανενας απο τους δυο δεν μου ειναι ασημαντος για να το κανω.

Ξαφνικα αρχιζει να κουνιεται και εγω γρηγορα της βαζω την βερμουδα και κοιταω αλλου. Ποσο μαλακας παιζει να ειμαι;

"Οχι... Σε παρακαλω!! Σταματαα" Λεει ενω δακρυα σταζουν παλι στα ματακια της.

"Εδω ειμαι"

"Εδω ειμαι κοριτσακι μου" Ψιθιριζω κοντα της ενω την περνω στην αγκαλια μου.

"Αγγελε. Μην με αφησεις ποτε ξανα" Μου λεει ενω ακουμπαει το κεφαλι της στην μπλουζα μου.

"Ποτε ξανα" Απανταω και την φιλαω στο κουτελο.

[...]

Ανοιγω τα ματια μου. Απεναντι μου ειναι ενα αγορι; Νομιζω ναι. Αλλα... Ποιος ειναι; Και τι κανει; Νομιζω κανει ελξεις. Χωρις μπλουζα. Α μαλιστα. Που ειμαι; Γιατι ποναω;

Σηκωνομαι απο το κρεβατι και περπαταω προς το προσωπο που ειδα πριν. Αμεσως αντικριζω τον Αγγελο, χωρις μπλουζα να κανει γυμναστικη. Ω Θεε μου...

Ενα ηλιθιο χαμογελο εμφανιζεται στο προσωπο μου οσο τα ματια μου σκαναρουν το καλοφτιαγμενο του σωμα. Μοιαζει με σωμα Θεου.

"Καλημερα" Μου λεει και εγω πεταγομαι πανω ενω ξυπναω απο τον λιθαργο.

"Καλημερα" Του λεω και εγω και αυτος επιτεπους σταματαει και γυριζει να με κοιταξει.

Ερχεται κοντα μου και με κοιταζει. Το υψος μου, ειναι ενα κεφαλι κατω απο το δικο του και δεν ειναι τοσο ευκολο να τον κοιταξω στα ματια οταν ειναι τοσο κοντα μου! Ξαφνικα τυλιγει τα χερια του γυρο μου και με κραταει σφυχτα. Νιωθω ασφαλεια μεσα στην αγκαλια του και κλεινω τα ματια μου.

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now