Κεφαλαιο 33ο

1.5K 151 13
                                    

"Καλημερα" Την ακουω απο πισω μου και γυριζω αποτομα.

"Καλημερα και σε σενα Ερικα" Γρυλιζω και πινω μια γουλια απο τον καφε μου εμω στηριζομαι στον παγκο.

"Τι εγινε;" Ρωταει. Ρωταει!!

"Πες μου τον λογο που εισαι εδω" Την ρωταω και αυτη κανει μια περιεργη γκριματσα.

"Για την μικρ-Η ΜΙΚΡΗ" Φωναζει και πανικοβαλεται αλλα της πιανω τα χερια και τα κολλαω στον κορμο της. Χαζη.

"Ειναι καλα. Ξυπνησα και την βρηκα εξω απο το κρεβατι της. Να μην επαναληφθει" Λεω επιτακτικα σαν το αφεντικο της και αυτη νευει.

"Ηρεμησε τωρα ολα κομπλε. Σου εκανα καφε. Αν δεν σου αρεσει δεν με ενδιαφερει. Και πολυ ηταν που σου εκανα" Δεν ξερω γιατι ειμαι τοσο ψυχρος. Βασικα τι πουτσες λεω;; Δεν ειμαι ψυχρος. Ετσι ειμαι εγω, σε οποιον αρεσω.

"Ενταξει" Απανταει απλα και αφου παιρνει μια κουπα καθεται στον καναπε.

"Χθες-"

"Χθες δεν εγινε τιποτα. Θριλερ εβλεπα και... Ναι. Αυτο. Φοβηθηκα και ηρθα. Ξερω βλακεια δεν θα ξαναγινει το υποσχομαι" Γιατι να μην ξαναγινει...

"Και οι δυο ξερουμε πως δεν ηταν το θριλερ που εφταιγε Ερικα..." Προσπαθω να την κανω να μιλησει αλλα φιλε. Δεν μιλαει.

Ξαφνικα ακουγεται η πορτα και οι δυο μας γυριζουμε προς τα εκει.

"Καλημεραα" Ακουγεται πρωτος ο μπαμπας μου Χριστε πως ειναι ετσι ολοι τους;

"Η Λια και ο Αγγελος;" Ρωταω. Δεν ηταν η μονη απορια μου σε περιπτωση που το πιστευατε αλλα οκ.

"Σπιτι τους. Ααααααα και μην το ξεχασω, θα ερθει συνεργειο σπιτι ΣΟΥ. Θα παρει τουλαχιστον δυο μηνες λενε. Δεν ξερω γιατι τοσο πολυ αλλα παιδο μου, ξερεις οτι μπορεις να μεινεις εδω. Σπιτι σου ειναι" Μου λεει η μανα μου και μενω μαλακας.

Τι εννοει δυο μηνες;

Δυο μηνες πρεπει να μενω εδω;

Ελα Χριστε.

Πως;

Δεν θα μπορω καν...Ξες...

"Εγω να πηγαινω. Με πληρωνεται αλλη φορα δεν πειραζει" Λεει γρηγορα η Ερικα και εξαφανιζεται.

Ποτε εφυγε τοσο γρηγορα γαμωτο;

Πρεπει να μαθω...

Να μαθω γιατι ηταν ετσι χθες.

Οχι οτι με ενδιαφερει και πολυ! Απλα, να... Η περιεργεια σκοτωσε την γατα λενε.

"Το βραδυ θα βγω" Ανακοινωνω στην μητερα μου και αυτη μου χαμογελαει πλατια. Ξερω... Ειχα καιρο να βγω!

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now