Κεφαλαιο 12ο

2K 194 56
                                    

"ΕΙΝΑΙ ΕΦΤΑ" Φωναζει η ελπιδα και εγω της πεταω ενα μαξιλαρι *rip μαξυλαρι*
για να βγαλει λιγο τον σκασμο!

"Εφτα θα ειναι η ωρες σου αν ξαναφωναξεις!" Και που ειναι εφτα τι;; ΤΙΙΙΙ; ΝΟΜΙΖΕΙ ΘΑ ΠΑΩ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! ΟΟΟΟΟΧΙΙΙΙ ΒΕΒΑΙΑ!

*κοιταει γυρω της και ξινει νευρικα το κεφαλι της ενω δυο γατες την κοιτανε με σηκωμενα φριδια και γλειφουν την μεγαλη και απαλη γουνα τους*

"Σε μια ωρα σε μια ωρα σε μια ωρααααααααα" Αν την βαρεσει καποιος θα τον πληρωσω αληθεια. Τιμη διαπραγματευσιμη με την συγγραφεα, δατς νον οφ μαι μπιζνες.

"Δεν θα παω"

"Θα πας"

"Δεν θα παω"

"Θα πας"

"Δεν θα παω"

"Θα πας"

"ΑΛΛΗΜΙΑΦΟΡΑΚΑΙΘΑΣΕΠΕΤΑΞΩΑΠΟΤΟΠΑΡΑΘΥΡΟ!" Ε και μετα εσκασε, δεν ηθελε πολυ!

Ολη την ωρα ητανε με το κινητο στο χερι και με κοιτουσε που και που με ενα κουταβισιο βλεμμα και μαζευε τα ποδια της κιολασ να ειναι πιο πιστικη. Αχοουυυ ΜΕ ΕΠΙΣΕ! Πλακα κανω...

*κεραυνοι απο πισω και σατανικο γελιο*

"Ειναι εφταμισι" Μου λεει σε καποια φαση και εγω της χαμογελαω με οοοολα τα δοντακια μου και την κοιταω με τον σατανα να κυριαρχει μεσα μου. Σορυ Ελπιδα, δατς νοτ μι. Διχασμενη προσωπικοτητα λεμε και κλαιμε.

"Ας ειναι" Απανταω και γυρναω αποτομα.

"Α ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΚΡΗ ΑΝΕΔΕΣΤΑΤΗ! ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟΣ, ΦΟΡΑΕΙ ΦΑΚΙΝΓΚ ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙΟΥΤ ΑΣ ΦΑΚ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΥ ΠΕΤΑΣ ΤΗΝ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΣΑΝ ΕΝΑ ΞΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ! ΝΑΙΟΛΕΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ" Λεει ΜΟΝΗ ΤΗΣ και καθεται κατω ενω κανει αερα με το Teen magazen που ειχα αφησει διπλα στο κρεβατι.

"Ναρκωτικα;" Την ρωταω και αυτη πεταει κατω το teen και ερχεται προς το μερος μου. Χριστε και Παναγια, ουτε ο Αρμεγεδον να ηταν τι βημα ειναι αυτο, ποσο μισος;

"ΣΗΚΩ" Μου λεει και εγω σηκωνομαι αποτομα.

"ΠΡΟΧΩΡΑ" Μου λεει και εγω προχωραει. Που να μην προχωρησω; Θα χασω την ζωη μου και ειμαι και στα νιατα γαμωτι!

"ΦΟΡΑ ΤΟ, ΚΑΙ ΒΓΕΣ ΝΑ ΣΕ ΒΑΨΩ! ΤΩΡΑΑΑΑ" Τσιριζει σαν το δαιμονισμενο που το εξωρκιζει ο παππας και τωρα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΕΧΩ ΚΛΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΦΟΥΞΙΑ ΜΠΙΤΖΑΜΑ ΜΟΥ!

Μπαινω στο μπανιο και φοραω το φορεμα που μου εδωσε. Πππωωωω πωωω τριχαααααα.

(ΕΔΩ Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΣ ΓΕΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ! #thatsme)

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now