Κεφαλαιο 10ο

2.1K 189 100
                                    

"Επιτελους καλοκαιρι!" Φωναζει η Ελπιδα και εγω της κλεινω το στομα.

"Εισαι χαζη; Βασικα... Αστο. Δεν χρειαζεται να απαντησεις. Συμφωνα με προορους υπολογισμους το 99.99% του εαυτου μου απανταει δυναμικα στο ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΗ!" Της φωναζω και αυτη γελαει. Ααα καλα. Τρις λαλλουν και δυο χορευουν και τεσερις τρωνε ρολο κοτοπουλο (κολλημα με το ρολο εε;)

"Που πανε;" Με ρωταει και εγω χτυπαω με δυναμη το κουτελο μου.

"Μισο να μυρησω τα νυχια μου να σε πω. ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΗ;" Ωχ Θεε μου... Μια αποστολη εχει να κανει καντην να σταματησει να μιλαει!

"Ειπαμε ναι!" Μου λεει και με σπρωχνει απο τον ωμο.

"Και δεν μου λες Αγγελε μου;" Λεει αυτη και νομιζω τον πιανει απο τον γιακα.

"ΤΗΣ;" Ψιθιροφωναζω και ο Αγγελος γυριζει πισω να κοιταξει. Θελουν και συναντηση τα πουλακια μου;

"Οταν επεσες... Πονεσες;" Τον ρωταει. Αν την πιασω απο την μαυρη την κοτσιδα και την φερω τρις τεσερις σβουρες θα πονεσει ε; ΕΕΕ;;;

"Ε;" Λεει αυτος με το τσιγαρο στα ΑΧ χειλια.

"Βρε! Οταν επεσες απο τον ουρανο λεω." Νιαουριζει η σκατογατα και αυτος γελαει.

"Ναι μονο που αυτα δεν πιανουν σε μενα! Δωσε τι θες Νινα και φυγε. Μου ειπες ηταν σημαντικο" Της λεει αυτος και αυτη του χαηδευει τα μαλλια.

"Ελπιδα κρατα με, κρατα με. Κραταμε γιατι αν την πιασω θα την κανω να φτυσει το γαλα που βυζαξε και παω στοιχημα ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ ΓΕΥΣΗ!" Λεω στην Ελπιδα με σκοπο να με ηρεμησει και αυτη μου χαηδευει το κεφαλι.

"Μωρη τι ειμαι σκυλος και με χαηδευεις το κεφαλι;" Την ρωταω και αυτη συνεχιζει. Ο καθενας στο βιολι του εδω!

"Λενε πως αν εισαι νευρικος μπορεις να γινεις σκυλος αρα γιατι οχι;"

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Την σπρωχνω απο πανω μου και αυτη πεφτει πισω και κανει ΤΟΣΟ ΘΟΡΥΒΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ!

"ΜΩΡΗ!" Φωναζω και αυτη σηκωνεται σηναμενη κουναμενη. Ο Χριστουλης να την κανει να το ξαναβρει το χαμενο!

"Τι ακουστηκε απο εκει;" Λεει αυτη και κολλαει σαν χλαπατσα πανω του. Αμ δεν θα σε δω απο κοντα Νινακι; Θα σε ξεκολλησω και εξτενσιον μαλλια, και βυζια (συ-λλι-κο-ννη!!), και σκατα και ολα!

Αμεσως βλεπω τον Αγγελο να σηκωνεται και ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΟΒΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗ ΤΗΝ ΖΩΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑ ΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΜΟΥ (κερακι απαυτα που αναβουμε στην εκκλησια μην φανταστεις!)

Καταλαθος αδερφος 2Where stories live. Discover now