"Καλησπερααα" Σαν τον μαλακα...
"Νικολαααα" Φωναζει η Λια και αφηνει το ποτυρι της σε ενα τραπεζι ενω με αγκαλιαζει.
Κοιταζω την Ερικα ενω με αγκαλιαζει η αδερφη μου και απλα κοιταζει προς τα εξω.
"Γεια σου Νικολα" Μου λεει και δινει το χερι της.
"Πλακα κανεις;" Την ρωταω και γελαω κοιτωντας το χερι της.
"Καμια πλακα" Απανταει με ενα γελακι.
Καμια πλακα;
Δηλαδι θελει οντως να κανουμε χειραψια σαν φιλοι απο το δημοτικο; Τι στον πουτσο;
Κοιταζω γυρω μου και μετα ξανα αυτη. Σκαναρω με το βλεμμα μου το σωμα της απο πανω μεχρι κατω και χαμογελαω ειρωνικα.
"Καλα να περασεις" Της λεω στο αυτι και φευγω απο διπλα της..
Ερικας POV
"Καλα να περασεις" Μου ψηθιριζει στο αυτι και απλα γυρναει και φευγει.
Ενταξει Ερικα καλα εκανε. Πρεπει να τον αφησεις να φυγει. Να μην του σκισεις το πουκαμισο. Και δεις κατι, που δεν θες. ΔΕΝ ΘΕΣ ΞΑΝΑΛΕΩ! ΕΧΕΙ ΧΑΛΙΑ ΣΩΜΑ... ΚΑΙ ΑΠΑΙΣΙΑ ΜΑΛΛΙΑ...
Και παω να πιω κατι...
Πηγαινω στο τραπεζι με τα ποτα και βαζω λιγη λεμοναδα. Χεχ, ειμαι καλο κοριτσι τι θες; ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗΠΩΣ;
"Λεμοναδα;" Λεει ενας απο διπλα μου.
"Ναι" Απανταω και εγω και γυρναω να φυγω.
"Και εγω λεμοναδα πινω" Ξαναλεει και ουαου, αυτος ειναι ο Αλεξανδρος. Ο φιλος του Αγγελου!!! Α στο διαλο!
"Συγχαρητιρια" Απανταω και γυρναω παλι.
"Θες να πιουμε μαζι τις λεμοναδες μας;" Με ρωταει και χωρις πλακα αρχιζω να κουραζομαι!!!
"Θες να μην μου ξαναμιλησεις μεχρι να πεθανω;" Του απανταω και γελαει φτιαχνοντας τα μανικια του. Αφηνει κατω το ποτυρι του και πιανει μια τουφα απο τα μαλλια μου. Εκανα μπανιο πριν ερθω; Ομιτζι δεν θυμαμαι!!!
"Σε μια ωρα μπορω να σε εχω απο κατω μου" Αναφωνει στο αυτι μου και ανατριχιαζω λιγο αλλα κομπλε.
"Θα ηθελες να μπορουσες. Λυπαμαι. Εχει ομως πολλες ευκολες εδω μεσα. Μπορεις να βρεις καποια που ψαχνεται" Του απανταω και του φτιαχνω ειρωνικα την γραβατα. ΧΑ ΦΑΤΑ ΦΑΤΑ ΦΑΤΑ ΦΑΤΑ ΦΑΤΑ ΦΑΤΑ!!!!
"Δηλαδι εσυ εχεις σχεση; Ή θες καποιον" Εχω σχεση; Ή θελω καποιον; ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...