"Ξυπνα μικρηηη" Μου λεει καποιος ενω με φιλαει στον ωμο.
"Φυγε μαμα" Λεω απογοητευμενη που δεν ειναι ο πριγγηπας με το ασπρο αλογο, που σου φερνει πρωινο στο κρεβατι και δεν τον πειραζει η φραση 'εχω πονοκεφαλο'.
"Ποια μαμα ρε τουβλο; Αγγελο με λενε χαρηκα" Μου λεει και με σηκωνει πανω στον αερα.
"Μα νυσταζω" Παραπονιεμαι και το κεφαλι του γυρναει προς τα δεξια και με κοιταζει με ενα χαμογελο.
"Σαν μωρακι κανεις. Ελα πριγγηπεσα Σοφια, πρεπει να σε παω για ψωνια, παμε και σου υποσχομαι θα σου παρω κεκακια με υγρη σοκολατα μεσα" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ; Αν το ηξερα απο πριν θα πηγαινα καθε μερα νταα!!
Αμεσως σηκωνομαι βαζω μια κοντη γκρι μπλουζα με ανοιχτο ντεκολτε και ενα τζιν μαυρο ψηλομεσο με σκισηματα.
"Που σκιστηκε το παντελονι σου κοριτσι μου;" Με ρωταει ο μπαμπας μου. Χα χα χα τοσο αστειο!
"Πουθενα μπαμπα! Εμεις φευγουμε γεια σας" Τον φιλαω στο μαγουλο και βγαινουμε απο το σπιτι.
"Με τα καλα σου σημερα" Λεω στον Αγγελο. Φοραει μια βερμουδα γκρι, μια ασπρη μπλουζα και ενα πουκαμισο καρο απο πανω. Φοραει γιαλλια ηλιου και εχει φτιαξει τα μαλλια του πολυ ωραια.
"Ε στο κεντρο θα παμε τι θες να βαλω την βερμουδα που κοιμαμαι;" Με ρωταει και εγω ξεροκαταπινω. Με βερμουδα κοιμαται; Απο πανω τιποτα ε; Τελεια...
[...]
"Οχι οχι, πολυ ροζ" Το αφηνω κατω και ξεκρεμαω το επομενο πανω απο τον Αγγελο.
"Αντε γαμω με εχεισ κανει κρεμαστρα και δεν λες να τελειωσεις! Αυτο το κοκκινο παρσ σου ειπα σου κανει και γαμω τους κωλους τελειωνε" Εγω τον βαραω στο μπρατσο και κοιταζω τα επομενα.
"Τελικα θα παρω αυτο" Λεω και με κοιταει με ενα βλεμμα σαν μουλαρι.
"Χαζη εισαι; Αυτο ειναι πιο φαρδυ απο τα ρουχα του υπερβαρου διευθηντη μας στο παλι σχολειο μου! Δεν θα φενεται τιποτα!" Μου λεει και εγω ανασηκωνω τους ωμους μου.
"Δεν το περνω για να δειξω τα προσοντα μου αλλα επειδη μαρεσει Αγγελε" Του λεω σαν οριμ-
-ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ-
Σκασμος λιγο... Σαν οριμη γυναικα.
"Ναι αλλα εγω την κοπελα που θα βγαλω θελω να δειχνω ποσο υπεροχη ειναι. Γιαυτο θα παρεις το κοκκινο. Τελος" Μου λεει και οεταει ολα τα υπολοιπα πανω μου και περνει το κοκκινο και τρεχει στο ταμειο.
YOU ARE READING
Καταλαθος αδερφος 2
Teen FictionΗ Λια, ενα κοριτσι που οπως ολοι ξερουμε ειναι κορη της Ιωαννας και του Δημου. Αντιμετοπιζει την εφηβεια με τον πιο δυσκολο τροπο, βλεποντας τον αδερφο της να μπλεκει με την παρεα του κολλητου της, Αγγελου. Ο οποιος Αγγελος της ζητησε να απομακρυνθε...