Nagyon Szépen Köszönöm a Díjat Haajnaalnak!!❤️❤️ ❤️
A szabályokat szerintem már mindenki ismeri, szóval akkor vágjunk is bele😄!
10 Tény Rólam:
(Nem tudom, hogy az 1. Díjhoz milyen tényeket írtam, mert mint sajnos legtöbbeteknek, nekem sem jelenik meg belőle az első három szónál több, szóval előfordulhat, hogy a mostani tények között lesz olyan, amit egyszer már leírtam.)
1. Mindig, amikor új részt írok, vagy August D-t vagy valamilyen komolyzenét hallgatok.
2. Mostanában bárhol vagyok, állandóan a Not Todayt énekelem, a tanáraim legnagyobb "örömére". XD
3. Egyik éjjel megszállt az ihlet egy új storyval kapcsolatban, amit már el is kezdtem írni, de valószínűleg csak a Nyári szünetben kezdem el majd publikálni, addig szeretnék inkább a tanulásra és erre a történetre összpontosítani.
4. Mostanában nem nagyon megy az alvás éjjelente, így inkább doramákat nézek, pontosítva jelenleg még csak egyet, a The Lovert, és hát aww... imádom!
5. Egy elég nehéz időszakon vagyok túl, és bár néha még mindig előtörnek a rossz érzések belőlem, a barátaim, a családom, és immáron már a Wattpad is rengeteg pozitív energiát és erőt ad nekem!❤️
6. Már lassan egy órája ülök, és csak azon gondolkodom, hogy mit tudnék még írni magamról.😂
7. 5 évig hegedültem, amit bár már abbahagytam, az életemben még mindig fontos szerepet tölt be. :)
8. Bár egyáltalán nem hiszek a babonákban, az elmúlt két évben mindig ért valami kellemetlen és szerencsétlen dolog Péntek 13-án.
9. Nyárra tervbe van véve az, hogy el kezdjek tanulni koreaiul.
10. Tészta függő vagyok. Ha tehetném, csak tésztát ennék mindig, mindenhogyan, minden mennyiségben. XD
1. Szerintem a legtöbb embernek sajnos van önértékelési problémája, nekem is van. De próbálok ezen felül kerekedni, és elfogadni magam olyannak, amilyen vagyok! :)
2. Rengeteg kegyetlenül mély pont volt az elmúlt 3 évben az életemben, de azt, hogy voltam-e valaha depressziós, nem tudom megmondani. Általában sosem mondtam el a problémáimat senkinek, mindig magamban tartottam őket, így igazán még sosem beszéltem erről senkivel.
3. Nagyon sok álmom van, tipikusan az az álmodozós fajta vagyok, aki mindig tele van álmokkal és vágyakkal. A legnagyobb álmom talán az, hogy mire a halálos ágyamra kerülök majd, mindazt, amit valaha el akartam érni, már kipipálthatnak (ha van egyáltalán ilyen szó) vehessem a képzeletbeli bakancslistámon.
4. Sajnos még nem.
5. Magamtól sosem ülnék le horrort nézni, de ha esetleg úgy adódik, mindig szívesen megnézem őket.
6. Ritka az, hogy egy film végig lekösse a figyelmemet, inkább olvasni szeretek. :)
7. Szeretnék minél több időt azokkal a barátaimmal tölteni, akikkel csak nagyon ritkán tudok találkozni. Plusz el kezdtem magamnak írni egy listát, azokról a helyekről - Budapesten belül - ahol még nem voltam, és mindenképp szeretnék majd elmenni oda a nyáron, akár családdal vagy barátokkal, akár egyedül.
8. Hm.. az összes BTS dalnak :D Nem nagyon tudok közülük választani.
9. Szerintem kb. 3 éves korom óta ez az egyik legnagyobb vágyam:D, de azt szeretném, ha egyszer híres leszek, az amiatt legyen, mert valami nagyszerűt és maradandót alkottam. Szép álmok ezek...
10. Párszor már álmodtam velük igen, de sajnos a legtöbbre már nem emlékszem. Az viszont nagyon megmaradt, hogy egyik éjjel megébredtem és elmentem zsepiért, és közben azon gondolkodtam, hogy mit fogok Jinnek mondani, mikor visza megyek a szobába. Aztán esett le, hogy valószínűleg semmit, mert Jin nagyon nincs a szobámban. Kíváncsi lennék, hogy előtte vajon mit álmodhattam.. *huncut fej*
Jöjjenek a kérdéseim:
1. Mi a kedvenc dalod jelenleg?
2. Van esetleg egy cél, amit kitűztél magad elé, és szeretnéd a közeljövőben teljesíteni? Ha igen, akkor mi az? :)
3. Melyik volt az első K-pop dal, amit meghallgattál és mi volt róla a benyomásod?
4. Nézel jelenleg valamilyen sorozatot, és ha igen, akkor mit?
5. Sportolsz/sportoltál valamit?
6. Van valami programod a tavaszi szünetre? Ha igen, mi?
7. Inkább az egy részes vagy a több részes történeteket/könyveket szereted jobban?
8. Ha egy napra testet cserélhetnél valakivel, ki lenne az és miért pont Ő?
9. Van olyan kiegészítő/kabalatárgy, amit mindig magaddal hordasz?
10. Melyik az az ország, ahol még sosem jártál, de mindenképp el szeretnél majd egyszer jutni oda? :)
Jelöltjeim:
KingaKiss91 Szoros Kötelék
Noecho Mr. Bully
perfieminhyuk Lost On You
ninasilverman Call Me Your Baby
DRK_666 Bűn és Ártatlanság
Dorella2002 Jó, Hogy Itt Vagy!
YOU ARE READING
Amióta újra megláttalak ||Taekook ||
Fanfiction-Az emberek változnak Kookie, és te nem tudsz ez ellen mit tenni. Nem tudod Taet megváltoztatni, bármennyire is szeretnéd. -Én nem megváltoztatni akarom Őt, csak visszahozni az életbe. Azt akarom, hogy tudja, én szeretem. [A történet befejezett, j...