Fogalmam sincs arról, hogy meddig ülhettünk ott, a dombon, egymás mellett, csöndben, de egyszer csak azt vettem észre, hogy az ég már rég besötétedett, és a Hold a csillagokkal együtt erősen világított, beragyogva ezzel az alattunk elterülő tájat. Nem volt semmi kedvem ahhoz, hogy a köztünk lévő gyönyörű idillt megszakítsam, de attól féltem, hogy Tae megfázik, így végül megtörtem a csendet. - Taehyungah? Már elég későre jár, indulnunk kéne. - emeltem fel a fejem az említett válláról, mire ő kérdőn emelte rám tekintetét. - Fázol? - nézett rám aggódva, mire csak mosolyogva megráztam a fejem. - Én nem, de attól tartok, hogyha továbbra is itt maradunk, te megfázol. Nem öltöztél fel valami melegen,pedig már December közepét írjuk! - dorgáltam meg, de szám sarkában azért végig ott húzódott egy huncut mosoly. - Oh Jungkookie - túrt bele játékosan hajamba, mire én zavartan lesütöttem pilláimat. Elképesztő, hogy mennyire meg tud babonázni a közelsége! - Miattam nem kell aggódnod! - vigyorodott el öntelten. Szuper, hova is tűnt a pár órával ezelőtti romantikus Taehyung? - Aish.. Akkor legalább az egyik pulcsimat had adjam oda neked! - morogtam, majd el is kezdtem volna lehámozni magamról azt a 100 réteg ruhát, amit magamra szedtem otthon, de Taehyung egy határozott mozdulattal megragadta a csuklómat és az ölébe rántott. - Tae..Taehyung? - vörösödtem el, és zavartan lesütöttem pilláimat. - Na, így már sokkal jobb, nem igaz? - kuncogott fel a mögöttem, pontosabban alattam levő egyed. Milyen gyönyörű a nevetése! Mikor kicsik voltunk, sokat kacagott, de ha jól belegondolok, amióta újra találkoztunk, ez az első nap, hogy úgy igazán nevetni hallom. - Hahó, Jungkook? - hajolt előre fejével vállam mellett Tae, és ujjával megpöckölte orromat. - Azt mondtam az előbb, hogy így mindketten sokkal jobban jártunk, nem? Te kényelmesebben ülhetsz, engem meg felmelegítesz! - mosolyodott el, majd még közelebb hajolt arcomhoz, és egy aprócska puszit lehelt államra. Utána vissza is húzódott, én azonban még egy pár pillanatig csak sokkoltan meredtem magam elé. Nem mintha ez lenne az első alkalom, kaptam már tőle puszit életem során, de ez, valahogy.... Egy újabb emléket idézett fel bennem!
- Hyuung!! Kérlek, kérleek! Mutasd meg! - ráncigáltam meg az idősebbik pólóját, de ő csak nemlegesen megrázta a fejét.
- Jungkookie, nem! Nem szabad! Mi nem csinálhatunk ilyet! - sóhajtott fel, majd felkelt mellőlem a földről és helyet foglalt az ágyamon.
- De miért nem? TaeTae, te is láttad, hogy milyen boldog volt a néni meg a bácsi! Akkor abban nem lehet semmi rossz! - ültem fel én is mellé, és kíváncsian vizslattam tekintetemmel - Hyung, te vörös vagy! Nem vagy te lázas? - kaptam oda rémülten kezemet homlokához, de elcsapta onnan azt.
- Nem vagyok lázas! - sóhajtott fel - Aish..Na jó, legyen! De Jungkookie, én sem csináltam még ilyet, nem tudom, hogy hogy kell.. - suttogta el a végét lesütött szemmel.
- Oh.. akkor kezdd csak apróbb puszikkal az arcomon, okés? Ühm.. a néni feküdt, nem? - kérdeztem zavartan, mire ő csak lesütött pillákkal bólintott egyet. Feljebb másztam az ágyon, majd hanyatt feküdtem rajta.
- A-ak-akkor én most..khm.. feléd mászom. - motyogta TaeTae, mire tőlem csak egy bólintást kapott válaszul. Feltérdelt, majd felém araszolt, és két térdével megtámaszkodott a derekam mellett. Biztatóan rá mosolyogtam, amit halványan ő is viszonzott, majd kezeit lerakta a fejem mellé,és óvatosan az arcomhoz hajolt.
- Akkor először kezdjük csak puszikkal. - mondta most már valamivel határozottabb hangon, és odahajolt a homlokomhoz, hogy egy aprócska puszit hintsen rá. Ezután következett az arcom mindkét fele. Lágy csókokat hagyott bőrömön, én pedig csak vörös fejjel feküdtem alatta, szemeimet erősen becsukva tartva. Leheletét megéreztem számnál, mire rögtön kipattantak íriszeim, és az ő furcsán csillogó égköveivel találtam szembe magam. Hirtelen megijedt, mikor meglátta kinyílt szemeimet, ezért egy kicsit elemelte a fejét, s államra hintett egy lágy puszit. Szívem hevesebben kezdett el verni, és szaporábban vettem a levegőt. Nem tudtam tovább várni, kíváncsi voltam arra, hogy milyen érzés lehet, amit a néniék csináltak a TV-ben, ezért megragadtam Hyungom pólóját, és magamhoz, pontosabban ajkaimhoz rántottam. Párnácskáink összeértek, de én nem tudtam, hogy ezek után, hogyan tovább. Szerencsére Hyungom ezzel nem így volt, óvatosan kezdte el ajkait mozgatni enyéimen, amire először a döbbenettől nem reagáltam, de aztán pár másodpercnyi tétlenség után én is el kezdtem mozgatni párnácskáimat. Hirtelen boldogság áradt szét egész mellkasomban, és úgy éreztem, hogy a szívem bármelyik pillanatban kiugorhat a helyéről. Tae közelebb húzódott hozzám, és kezeivel óvatosan megfogta arcomat. Emiatt elmosolyodtam, és karjaimat átfontam nyaka körül. Ez tényleg csodás érzés!
- Eh..Ehzt nhem csinálhatjuk thöbbet.. - vált el tőlem lihegve TaeTae, mire én csalódottan nyitottam ki pilláimat.....- Úristen! - kaptam oda hirtelen kezeimet számhoz a hirtelen emlékfoszlány megjelenése miatt. - Mondd, hogy ezt csak álmodtam és nem történt meg! - sütöttem le zavartan pilláimat, miközben megfordultam Taehyung ölében, így már szemben ültünk egymással. - Na igen, akkoriban elég rámenős voltál! - nevetett fel Tae - Aish.. TaeTae Hyung, kérleek! Csókolj meg, úgy ahogy a TV-ben a bácsi a nénit, kérleek! - vékonyította el hangját, hogy kifigurázhasson engem. - Idióta! - csaptam rá egyet fejére, mire csak még jobban el kezdett nevetni. Istenem, annyira gyönyörű... - Atyám! - csaptam hirtelen homlokomhoz, mire ő is abba hagyta a kuncogást, és kérdőn nézett rám - Ne-Nekem akkor, az volt az első csókom.. - motyogtam, miközben zavartan megvakargattam a tarkómat. Hirtelen odanyúlt államhoz, és megemelte azt, ezzel kényszerítve arra, hogy gyönyörűen csillogó íriszeibe nézzek. - Nekünk.. - suttogta, miközben közelebb hajolt hozzám, annyira, hogy orrunk hegye már összeért. Először nem értettem, de miután leesett, vörös fejjel hajoltam hozzá még közelebb, hogy ajkaira suttoghassam a szavakat. - Tudod, mit akartam mindig? - néztem mélyen a szemébe, mire csak értetlenül nézett rám. - Egy csókot az első hóesésben. - mosolyodtam el, mire ő sokkoltan pillogott rám, majd amint megérzett a karján valami nedvességet, odakapta a fejét. Miután realizálta a helyzetet, mosolyogva fordította rám vissza tekintetét, s megszüntetve a köztünk levő pár centit, hajolt rá ajkaimra. Egy megkönnyebbült sóhaj kíséretében hunytam le pilláimat, hogy átadhassam magam annak a tökéletes érzetnek, amit Taehyung ajkai nyújtanak számomra. Egy ideig csak kóstolgattuk, becézgettük egymás párnácskáit, majd Tae ezt megunva, végig simított nyelvével alsó ajkamon, kissé meg is harapva azt. Egy halk nyögés hagyta el számat, majd be engedtem ízlelőszervét, hogy enyémmel egybe fonódva, eljárhassák a legszenvedélyesebb táncot, amely csak létezhet, két szerelmes ifjú között.
Az első Rejtekhelyemen, Az első Barátommal, Az első Szerelmemmel, az első Hóesésben, az első Hóesős csókommal.. S ki tudja, mit tartogat még az éjjel?
Sziasztook!!^^
Innen az Isten háta mögöttről (van ilyen szó? XD) jelentkezem Nektek - ha minden igaz - az utolsó előtti résszel (ha az Epilógust nem számítjuk bele😅)!😊
Igazából az előző rész utánra terveztem az Epilógust, de rájöttem, hogy azért egy pici Romantika jöhetne még!😅
Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a rész!!😊❤️ (És ne felejtsétek a szavak mögöttes tartalmát!😉)
Uu.. és egy KÉRDÉS:
Valaki tudna nekem mondani valami cuksi, romantikus (yaoi/hetero) animét?😁😍 Éhezem az aranyos jelenetekre!!😄
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt is❤️! Kommentek jöhetnek😉!
Szép Estét Nektek!!😁❤️
YOU ARE READING
Amióta újra megláttalak ||Taekook ||
Fanfiction-Az emberek változnak Kookie, és te nem tudsz ez ellen mit tenni. Nem tudod Taet megváltoztatni, bármennyire is szeretnéd. -Én nem megváltoztatni akarom Őt, csak visszahozni az életbe. Azt akarom, hogy tudja, én szeretem. [A történet befejezett, j...