1. rész

4.3K 311 3
                                    

Az iskola előtti betonozott placcról
vidám, csivitelő hangok hallatszottak fel. A diákok elkezdtek a suli felé szállingózni, és mikor meglátták barátaikat, ugrándozva rohantak oda hozzájuk, és karöltve kezdték el mesélni egymásnak a Nyári kalandjaikat. Biztos vagyok benne, hogy a Nyáron nem egyszer találkoztak, de hiába... 3 hónapja nem látták egymást az Iskolában, és ez olyan volt számukra,mintha már egy éve nem találkoztak volna.                                         Mindig is szerettem már korán, a portás után elsőként bent lenni a suliban. Szerettem kifelé bámulni az ablakon, és nézni, ahogy diáktársaim zombiként, vagy épp egy Vidámságbombaként érkeznek befelé az iskolába.                                                       Gondolataimból egy kéz zökkentett ki, ami éppen a vállamat boxolta. Vigyorogva fordultam vissza az ablaktól, hogy megbizonyosodjak arról, az áll-e a hátam mögött, akire gondolok. Természetesen ő állt ott. A haja színe éppen most rózsaszín volt, aprócska kezét gyűrűk borították.                                                                                                                           

  -Jungkookieee - sipította a fülembe - Már megint hol jártál? Azt hittem, ha belépek az osztályba, elém rohansz majd, meghajolsz előttem, és azt mondod: ,,Üdvözöllek Jimin Isten!" Erre nemhogy minimum legalább elém jönnél, hanem még percekig tudomást se veszel rólam! Gyalázatos!  - Ezen röhögnöm kellett.. Jimin Isten? Sosem változik... Egy ideig próbált durcás fejet vágni, de ő sem bírta sokáig nevetés nélkül. Már a könnyeink is kezdtek kicsordulni, mikor  újabb három barátunk lépett be az osztályba.- Mi a szart csináltok? Beszívtatok vagy mi a f*sz van veletek? - Oh igen, a drága Yoongi. Nem éppen a legszebb szavak használatáról híresült el a suliban, de mi így szeretjük.                      -Yoongi!! Hogy beszélsz már megint?! Azt hittem, hogy ezt egyszer már megbeszéltük... Nem illik ilyen csúnyán beszélni, főleg nem a Maknae előtt.. - intett felém Jin. Mindig is utáltam, hogy úgy kezelnek, mint egy kisgyereket, mindössze azért, mert ők 1 évvel idősebbek nálam. - Jin Eomma megint mérges... - röhögött fel J-Hope, majd szemével Namjoont kezdte el keresni. - Mon még nem érkezett meg?                                                                                                        - Még nem láttuk. - feleltük egyszerre Jiminnel, majd ő még hozzátette - Biztos az Ófővel konzultál az éves tananyaggal kapcsolatban. - Erre mind felröhögtünk. Na ja, azt tudni kell, hogy drága Namjoon barátunk nagyon lelkesedik a tanulásért, a Tanárok pedig rendkívül szeretik... Vajon miért?                                                                                                                         
-Mi ilyen szórakoztató számotokra? - érkezett is meg az előbb említett etalonunk. - Mondjuk mindegy is! Képzeljétek, az előbb beszéltem az Ófővel - Milyen meglepő.. - és azt mondta, hogy egy új fiú érkezik az osztályunkba Puszanból. Te is onnan jöttél Jungkook, nemde? - kérdezte kicsit okoskodó hangnemben tőlem. Válaszolni már nem tudtam, mert megszólalt a csengő, az osztályfőnökünk pedig belépett a terembe, és mögötte ott jött Ő....
Itt is lenne a 2. Rész, ami tulajdonképpen az első, ha a Bevezetőt nem számoljuk hozzá🤔😄 Na de mindegy is.. Köszönöm, hogy elolvastatátok ezt a rövidke részt❤️ Kérlek titeket, hagyjátok lent a kommentrészlegben, hogy hogy tetszett nektek ez a rész..:)  Hamarosan kezd majd igazán beindulni a történet😁
Ma még lehet, hogy hozok egy részt, mert eléggé íros hangulatomban vagyok😏
Addig is Csók Mindenkinek😄❤️

Amióta újra megláttalak  ||Taekook ||Where stories live. Discover now