~32~

5K 409 30
                                    

Nicole ♥: Czemu?

Nicole ♥: Coś się stało?

Ja: Za dużo pisania..

Nicole ♥: Jak chcesz możesz napisać, wysłucham Cię.

Nicole ♥: Oczywiście, jak chcesz.

Ja: Mógłbym do ciebie zadzwonić?

Położyłem się na łóżku i oczekiwałem odpowiedzi od dziewczyny. Bardzo chciałem z nią porozmawiać, a w szczególności zobaczyć ją. Ciekawe, jak wygląda..

Nicole ♥: Myślę, że to zły pomysł, Luke.

Ja: Dlaczego?

Ja: Tylko trochę porozmawiamy

Ja: Ten dzień i tak przechodzi do najgorszych

Ja: Zrób go chociaż odrobinę kolorowym, Nicole..

Nicole ♥: Ugh..

Nicole ♥: Dobra

Nicole ♥: Ale tylko chwilę..

Ja: Dzwonię :-)

Wybrałem numer Nicole i przyłożyłem telefon do ucha. Serce biło mi jak szalone, strasznie się denerwowałem, ale.. czym? To Nicole, dziewczyna, którą trochę znam.. trochę...

- Halo? - usłyszałem cichy głos dziewczyny. Był delikatny, ale jednocześnie znajomy, ale na chwilę obecną nie mogłem go sobie przypomnieć..

- Cześć Nicole - na mojej twarzy pojawił się uśmiech.. Wreszcie mogę z nią porozmawiać, a nie jedynie pisać SMS'y..

- Cześć - odpowiedziała nadal cicho, jednak zdawało mi się, że skądś znam ten głos.. - Opowiadaj..

- Pokłóciłem się trochę z przyjacielem, no i.. już nim nie jest.. - podrapałem się nerwowo po karku, szczęście, że dziewczyna tego nie widziała..

- Aż tak? - powiedziała trochę głośniej. - To pewnie coś poważnego, co?

- Trochę.. - odpowiedziałem i wypuściłem głośno powietrze. - Teraz straciłem jedynego i to najlepszego przyjaciela..

- Nie wiem, jak mam ci pomóc.. - powiedziała głośniej, a ja już wiedziałem do kogo należy ten głos..

- Spotkaj się ze mną..

- Hę? - spuściłem wzrok. - N-Nie mogę, Luke.

- Spotkaj się ze mną, chociaż na chwilę, Nicole - nie dawałem za wygraną. - Proszę.. Tylko ty mi zostałaś..

- N-Nie wiem..

- Proszę.

Czekałem na odpowiedź. Słyszałem jedynie bicie zegara, który wisiał na ścianie, nic poza tym. Denerwowałem się jeszcze bardziej, gdy mijały kolejne sekundy, a dziewczyna nie odpowiadała..

- Zgoda..


________________________

No ten, tego.. powoli kończymy..

Głosujcie i komentujcie
- to motywuje!

SMS z wampiremOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz